Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Grammar: „have got/have not got“ and „there is/there are – revision. |
Picture writing activity - practice there is/there are Work Book p. 80. |
|
Český jazyk |
JV: Slova citově zabarvená Podstatná jména – obecná a vlastní Písmeno: j/J LV: čtení s porozuměním KSV: popis |
Slova lichotivá, hanlivá, neutrální – třídění slov Třídění názvů osob, zvířat a věcí. Pravidla psaní velkých písmen. Psaní: Písanka 2 str.14, 15. Samostatné čtení textu, odpovídání na uzavřené a otevřené otázky. Psaní popisu na základě přečteného textu a nakresleného obrázku. |
|
Člověk a svět | Domácí zvířata. | Zvířata a jejich mláďata. Zvířata na statku. | |
Matematika |
Slovní úlohy. Trojúhelník – druhy trojúhelníků Obvod a obsah. |
Slovní úlohy zaměřené na úlohy s mincemi. Vyhledání správného trojúhelníku na základě popisu. Zjišťování obvodu a obsahu útvarů složených ze dřívek/útvarů ve čtvercové síti. Učebnice 3. díl str. 14 – 17. |
|
Tělesná výchova |
Gymnastika. Atletika. |
Gymnastický výskok, kotoul, váha, svíčka. Běh na 60 metrů. |
|
Výběrový seminář |
Marie Prouzová:
MV: Sledování proměn. Jitka Soukupová: Učíme se pohybovat, mluvit a napodobovat. |
Marie Prouzová:
Pokus: Krápníky ve třídě. Jitka Soukupová: Artikulační a napodobovací hry. Připravujeme se na pohádku O Budulínkovi. |
|
Workshop v AJ |
Art: Spring art Maths: Multiplication |
Flowers inspired by the art of Kandinskij. Snakes and ladders, worksheet. |