Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Denní režim. Čtení s porozuměním. Look after our planet. |
What time do you...? Výroba pomůcky - otázky a odpovědi ve skupinách, předvádění před třídou. Čtení s porozuměním, práce v Activity book. |
|
Český jazyk |
JV: Stavba slova. Druhy vět. LV: Praktické čtení- orientace v textu. KV, SV: Vypravování, tvorba osnovy. Přímá řeč. |
JV: Slova příbuzná a jiné tvary slov. Věta oznamovací, tázací, přací, rozkazovací. LV: Čtení pověstí a textů z české historie. KV, SV: Tvorba vlastního vypravování na základě osnovy. Přímá řeč v textu. |
15.10 KC 12 (80,-) 18.10. Divadlo v Dlouhé (160,-) Do středy dones sešit A3 (nebo A4) na čtenářský deník. V příštím týdnu budeme prezentovat první přečtenou knihu. |
Člověk a svět |
Praha, krajina kolem našeho domova. Práce s mapou. |
Důležité pražské památky, orientace v plánu a v mapě, sever, jih, východ a západ. Tvorba "kompasu". |
|
Matematika |
Násobení a dělení. Písemné sčítání. Indické násobení. |
Tento týden se seznámíme s INDICKÝM NÁSOBENÍM. Budeme procvičovat násobilku, písmné sčítání. Obvody a obsahy, krychlové stavby. |
|
Tělesná výchova |
Hod míčem. Vybíjená. |
. | Prosím počítejte s variantou oblečení na ven i dovnitř. |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
robot gripper Nadima El-Khalafawi: Art Around the World - India |
Christina Bek:
Students will follow directions to make a robotic gripper. They will use the gripper to experiment with what can be picked up. Nadima El-Khalafawi: -we will look at mandalas from India and how they are created -students will create their own mandalas using watercolours and wax crayons -early finishes will make mandalas with pattern blocks in small groups |
|
Workshop v AJ |
HV,VV: Poslech různé hudby a zachycení emocí výtvarně. |
V pátek WRK není - jdeme do divadla. |