Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 6 was/were clothes |
Song 72 + clothes, worksheet standing vocabulary game + p 72 AB Was/wasn’t were/weren’t gracie’s grammar + worksheet |
Spelling ČTVRTEK: cloud, rainbow, wind, hot, rain, cold, sunny, snow, wear, weather |
Český jazyk |
JV: Vyjmenovaná slova. Rod, životnost, číslo a pád podstatných jmen. LV: Bajky. KV, SV: Rozhovor. Řazení příběhu dle posloupnosti. |
JV: Vyjm. slova (B, L, M, P, S) - procvičování, stanoviště. Rod, číslo, pád, vzor - hravě (doplňování na kartičky + sebekontrola, domečky s rody - přiřaď podstatné jméno, skloňujeme kočku). LV: Přečteme si bajky. Povíme si rozdíl mezi BAJKOU a POHÁDKOU. KV, SV: Dramatizace - rozhovor. |
Řady vyjm. slov (testík). Určování rodu, čísla (testík). |
Člověk a svět | Lidé a společnost - minulost, přítomnost, budoucnost. | Orientace na "časové ose" - co se stalo v minulosti, co se děje teď, co nás čeká. | Ve čtvrtek krátký testík - co je dravá strava a co ne:) |
Matematika |
Písemné násobení trojmístným číslem Tvary a tělesa - kvádr Obvod a obsah |
Naučíme se písemně násobit. Práce s krychlovou stavbou - kvádr - jaké jsou jeho vlastnosti. Výpočet obsahu a obvodu ve čtvercové síti. |
2 x testík z M: - trojúhelníky (poznat rovnostranný, rovnoramenný a pravoúhly, změřit strany, dorýsovat - doplnit bod a spojit) - písemné sčítání a odčítání |
Tělesná výchova |
Plavání. Gymnastika – kladina, lavičky-chůze, přeskoky, přeběhy. |
. | |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
swirly spinner Nadima El-Khalafawi: Art Around the World |
Christina Bek:
Students will create a spinner. We will use the spinner to experiment with centrifugal force. Nadima El-Khalafawi: -We will be finishing our Ted Harrison paintings as well as completing any other unfinished work. |
|
Workshop v AJ |
VV: Dozdobíme masky ze sádry. HV: Lidové písně. |
VV: DONES SI MATERIÁL K DOZDOBENÍ SVÉ MASKY. K dispozici ve škole jsou akrylové barvy, peříčka, různé dekorativní korálky. |