Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 5 - My house. TEST 5 |
opakování slovní zásoby, poslechové cvičení, příprava na test. Test píšeme ve úterý 9.4 Děti se naučí názvy běžného hmyzu, budou mluvit o tom, který hmyz se jim líbí a který se jim nelibí. Nová slovní zásoba: This is my garden. - Toto je moje zahrada.; I've got a bird table / house in my garden. - V zahradě mám krmítko/budku.; There's a bird (on the bird table). - (Na krmitku) je ptácek.; an ant - mravenec; a bee - včela; a butterfly - motýl; a ladybird - beruska, slunéčko sedmitečné; a snail - hlemýžď; a spider - pavouk. |
UČ: str. 48-49 PS: str. 46-47 |
Český jazyk |
Abeceda – jednoduché seznamy. Slova citově zabarvená (zdrobnělá, lichotivá, hanlivá, vulgární). Slovní druhy - slovesa. ČT Zdokonalování plynulého čtení, tématické čtení k projektům. |
Zná písmena abecedy a seřadí podle nich slova. Žák se orientuje v seznamech a ve slovníku. Žák roztřídí slova podle významu. |
|
Člověk a práce | koláž zvířete | samost. práce | |
Člověk a svět | Živočichové - ptáci, hospodářská zvířata a drůbež, včely, savci. |
Roztřídí živočichy do skupin - ptáci, hospodářská zvířata a drůbež, savci. Rozlišuje různé druhy ptáků. |
|
Hudební výchova |
Dechová a intonační cvičení. Zpěv písní k táborovému ohni. |
kom. kruh | |
Matematika |
Autobus, Děda Lesoň, Krokování (Šipkové rovnice), Linky |
Evidence tabulkou Používá tabulku jako nástroj organizace souboru objektů. |
11.4.-19.4. konzulltace R/Ž/U |
Tělesná výchova |
Po- obruče, míčky, lavičky Pá- procházka s úkoly |
při hezkém počasí i v pondělí chodíme ven na hřiště | |
Výtvarná výchova |
Kresba statku – domácí zvířata a jejich obydlí. |
samostatná práce/dvojice |