Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 6 - Summertime |
zpívání písniček, opakování slovní zásoby z Happy House 1, sledování příběhu, divadlo ve třídě, cvičení se čtením a psaním nové slovní zásoby týkající se názvu letního oblečení: a T-shirt - tričko; shorts - šortky; trainers - tenisky, sportovní boty; a sunhat - klobouk proti slunci; a dress - šaty; sandals - sandály; I’m wearing… - Mám na sobě…; What are you wearing? - Co máš na sobě? |
UČ: str. 50-52 PS: str. 48-49 |
Český jazyk |
JV Abeceda – jednoduché seznamy. Slova citově zabarvená (zdrobnělá, lichotivá, hanlivá, vulgární). Slovní druhy - slovesa. ČT Zdokonalování plynulého čtení, tématické čtení k projektům. |
tým., samost. práce | |
Člověk a práce | Modelování zvířat z modelovací hmoty. |
Žák vymodeluje domácí zvířata. Žák provádí pozorování přírody, jednoduchým způsobem zaznamenává pozorování. |
|
Člověk a svět |
Živočichové - ptáci, hospodářská zvířata a drůbež, včely, savci. Hospodářská zvířata a jejich mláďata. |
Roztřídí živočichy do skupin - ptáci, hospodářská zvířata a drůbež, savci. Rozlišuje různé druhy ptáků. |
|
Hudební výchova |
Dechová a intonační cvičení. Zpěv písní na ŠVP. |
TÝM, SAMOST. PRÁCE | |
Matematika |
Autobus, Děda Lesoň, Krokování (Šipkové rovnice), Linky |
Žák umí evidovat složitější statické i dynamické situace pomocí ikon, slov, šipek a tabulky. | |
Tělesná výchova |
Výskok na švédskou bednu po odrazu. Akrobacie na žíněnkách. Procházka po okolí. |
tým, samost. práce | |
Výtvarná výchova | Kresba statku – domácí zvířata a jejich obydlí. | Žák se podílí na kresbě statku (skupinová práce). |