Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Colin in Computerland Revision Unit 2 Unit 2 test Kristýna Jakešová: Unit 3 Shopping |
Ladislava Valečková:
Workbook - p. 14,16,17 Kristýna Jakešová: Revision for the test, unit test, Shopping unit 3 SB 16-17, WB 18 |
Kristýna Jakešová:
Unit 2 test (her x his; she has got/ hasn’t got; family; numbers) |
Český jazyk |
JV: Psaní i/y uprostřed slov, párové souhlásky, psaní velkých písmen ve vlastních jménech, slovní druhy, základní skladební dvojice LV: Pohádka lidová x autorská KV/SV: Volné psaní na téma Pravěk |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně správně píše i/y po obojetných souhláskách uprostřed slov, zdůvodňuje. Žák/yně zvolí správnou souhlásku, výběr zdůvodní. Žák/yně píše velká písmena ve vlastních jménech. Žák/yně třídí slova podle slovních druhů. Žák/yně najde a označí základní skladební dvojici ve větě. LV: Žák/yně čte pohádky. Vyjmenuje znaky klasické pohádky. Pozná, zda se jedná o lidovou či autorskou pohádku. KV/SV: Žák/yně píše vlastní text podle pravidel volného psaní. |
Středa 23.10. - Preventivní program na téma Rizika užívání alkoholu a tabáku - 1.-2. vyučovací hodina Čtvrtek 24.10. - Odevzdání čtenářského deníku (zápis knížky z žánru POHÁDKA) - zápis podle kritérií bude hodnocen známkou Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Ukončení projektu Pravěk - metodou eduScrum |
Člověk a práce |
Ukončení projektu Pravěk - prezentace pravěkých opevněných hradišť - instalace výstavy jeskynních maleb/kreseb - úklid materiálů, učebního prostředí |
Očekávané výstupy: Žák/yně prezentuje svou spoluúčast na vzniku modelu pravěkého hradiště. Žák/yně instaluje svou jeskyni s malbami/kresbami na výstavní plochu. Žák/yně uklidí své pracovní místo, materiály uloží podle pokynů. Podílí se na úklidu třídy. |
|
Člověk a svět |
D: Pravěk - ukončení projektu, kompletace materiálů Z: Kraje ČR P: Živá příroda - houby, rostliny |
Očekávané výstupy: Žák/yně uloží všechny materiály k projektu Pravěk na určené místo (sešit D nebo portfolio). Ví, kde co má. Z: Žák/yně se postupně seznamuje s kraji ČR. P: Žák/yně popíše stavbu těla houby. Odpoví na otázky o houbách. |
Pondělí 21.10. - minitestík na téma Houby - učebnice přírodovědy Člověk a jeho svět na str. 11-13 |
Hudební výchova | Pravěká hudba |
Očekávané výstupy: Žák/yně drží rytmus. Hraje na své tělo podle vzoru na hudební nástroje z přírodnin. Žáky/ně v týmu vymyslí skladbu a zahraje ostatním dětem. |
|
Matematika |
A: Sudá a lichá čísla Násobení a dělení Šipkové grafy G: Čtverec, kosočtverec |
Žák/yně vysvětlí co to je sudé číslo, liché číslo. Žák/yně správně rozhodne, zda se jedná o sudé nebo liché číslo. Žák/yně násobí a dělí čísla zakončená nulami. Žák/yně vytvoří čtyřúhelníkový šipkový graf a vyřeší ho. Žák/yně si upevní znalosti o čtverci a kosočtverci- vysvětlí shodné znaky a rozdíly, zná pojmy- strana, úhlopříčka, kolmost. PS 15/3, 17/9, 18/4, 19, 20- celá práce ve skupinách |
středa 23.10. není matematika (prevence) čtvrtek 24.10. - G: samostatná práce na známky- rýsování úseček podle zadání |
My ve světě |
Ukončení projektu Pravěk - sebehodnocení práce v týmu - sebehodnocení vlastního učení - zpětná vazba od vrstevníků a rodičů/prarodičů |
Očekávané výstupy: Žák/yně reflektuje svou práci v týmu pomocí návodných otázek. Žák/yně reflektuje své učení pomocí techniky volného psaní. Žák/yně získá písemnou zpětnou vazbu od spolužáků/žaček a rodičů či prarodičů. |
Vážení rodiče, prosím Vás o poskytnutí krátké zpětné vazby dětem k jejich práci na tématu Pravěk. Zároveň prosím o vyplnění zpětné vazby k celému projektu metodou eduScrum. Děkuji. |
Tělesná výchova |
Plavecký výcvik Gymnastická průprava, kotoul vpřed |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. Žák/yně se účastní gymnastických cvičení. Žák/yně udělá kotoul vpřed na nakloněné rovině, na zemi na žíněnce. |
Úterý 11:15 - 12:00 plavání v Podolí Na plavání doporučuji (dívkám) vzít si s sebou vlastní fén. Čtvrtek - TV v tělocvičně |
Výtvarná výchova | Jeskynní malby/kresby |
Očekávané výstupy: Žák/yně kreslí uhlem malé a velké pravěké savce. Pracuje ve dvojici ve své jeskyni. |