Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Jolly Phonics: nová hláska b, opakování čtení a psaní písmen 3. sady, zápis a čtení slov, tvořivé psaní Slovní zásoba - oblečení, části těla Mluvený projev - jednoduchý rozhovor - pozdrav, představení se, rozloučení se. Tvorba vět (I can see 2 cars...) |
Didaktické hry, procvičování tvarů probraných písmen, čtení a zápis slov, tvořivé psaní (slova/věty s rýmy) Pracovní sešit Jolly Phonics str. 19 Seznámení s novou učebnicí - str. 4/1 - poslech + prezentace jednoduchého rozhovoru, str. 5/1,2 - opakování Poslech s porozuměním - uč. str. 14/1,2, str. 16/1,2 Tvorba vět - popis obrázku - uč. str.14/3, str. 16/3 |
Slova .sady podle obrázků: g: goat, goose, garden, girl o: on, off, octopus u: up, under, umbrella l: lollipop, leg, leaf, log f: fish, flag, fire, fork b: bus, boat, box, bike |
Český jazyk |
JV: čtení textů s velkými i malými tiskacími písmeny, nácvik psaní podle písanky - psací l,t LV: čtení s porozuměním KV/SV: psaní smysluplných vět, pravidla pro zápis věty |
Didaktické hry, učebnice 2.díl str. 7 - 9 + práce s přílohou (uvnitř učebnice - rozstřihej a přiřaď k sobě), učebnice Hrajeme si... - práce dle libovolného výběru do str. 75 , diktát sov (jak jsem se zlepšil/a), malá písanka (1.díl) - str. 2,3, pracovní listy, motivace ke čtení - zavedení čtenářského deníku Od 2. pololetí - každé pondělí (začneme 8.2.) - odevzdání tzv. týdeníčku (tzn. týdenního domácího úkolu) - do sešitu ČJ-Psaní (jeden ze školních sešitů vel. A4 speciálně určený pro tvořivé psaní) si děti budou zapisovat svůj zážitek týdne (případně doplněný obrázkem). |
Čtenářský deník - děti si pořídí sešitek dle vlastního výběru a do něj si budou zapisovat přečtené knihy dle doporučeného schématu: DATUM ZÁPISU KNIHY NÁZEV KNIHY AUTOR O ČEM KNIHA JE (zde děti píší dle svých možností - min.1 věta, zdatnější mohou vypsat i hlavní postavy) dobrovolně - PROČ SE MI KNIHA LÍBILA VLASTNÍ OBRÁZEK Přečtené knihy budou moci ve škole později prezentovat před ostatními dětmi |
Člověk a svět | Materiály a látky - zkoumání vlastností různých látek, složení látek |
Odhady, pokusy a pozorování - zkoumání vlastností kapalin a pevných látek (voda, karton, papír, ubrousek, plátno, plast, kov, modelína , dřevo, kámen, guma) Zkoumání složení látek na základě vyvozování a pozorování Evidence pozorování do jednoduché tabulky - uč. str. 40 - 41 |
Pokus s výluhem ž červené řepy (+ jedlá soda/ocet) - dokazování kyselosti /zásaditosti látek , pozorování změn v zabarvení kapaliny |
Matematika |
Početní operace do 12 Matematizace reálné situace - Autobus Krychlové stavby - zápis plánu |
Didaktické hry v různých prostředích, seznámení s učebnicí 2.díl - úvodní stránky a str. 8 - 9, seznámení s prostředím AUTOBUSU, dodělávání cvičení v 1. díle (libovolně) | |
Workshop v AJ |
HV: rytmizace jednoduchých říkadel, hra na tělo M: porovnávání a sčítání čísel v oboru do 10, slovní úlohy VV: kresba, malba ČaP: práce s kartonem, střihání, lepení |
HV: hudebně poslechové aktivity, hra na tělo M: didaktické hry, samostatná práce - pracovní listy VV + ČaP: výroba autbusu, zastávek a cestujících pro prostředí AUTOBUS v matematice |
Na středu možno přinést plastovou lahev (budeme vyrábět cestující autobusu pro matematické prostředí a hru AUTOBUS) M: používané termíny: How many? ... is greater than.... ... is less than... ...equals... .... plus....equals... |