Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
UNIT 10 New spelling words: beach, sand, shell, pool, crab, touch, strong, sharp, quick, spine Otázky.... What time do you usually get up? When do you have your breakfast? What time do you go to school? What do you do at school? When do you eat lunch? What hobbies do you do after school? What do you have for dinner? What do you do before you go to bed? When do you go to bed? read and answer worksheet https://docs.google.com/document/d/1mgPiscZSAes4kBp4DomRpFaD4QTMr4cEfuV9RJoY5gI/edit |
UNIT 10 New spelling words: beach, sand, shell, pool, crab, touch, strong, sharp, quick, spine Otázky.... What time do you usually get up? When do you have your breakfast? What time do you go to school? What do you do at school? When do you eat lunch? What hobbies do you do after school? What do you have for dinner? What do you do before you go to bed? When do you go to bed? read and answer worksheet https://docs.google.com/document/d/1mgPiscZSAes4kBp4DomRpFaD4QTMr4cEfuV9RJoY5gI/edit |
UNIT 10 New spelling words: beach, sand, shell, pool, crab, touch, strong, sharp, quick, spine |
Český jazyk |
JV, LV- Mluvnické kategorie u sloves(osoba, číslo, čas) + INFINITIV. Základní skladební dvojice, Příběhy s dětským hrdinou, zážitkové čtení, naslouchání. Přídavná jména, číslovky, předložky. KV, SV: Vyprávění, popis činnosti kapitola - ROSTLINNÁ |
JV, LV- Mluvnické kategorie u sloves(osoba, číslo, čas) + INFINITIV. Základní skladební dvojice, Příběhy s dětským hrdinou, zážitkové čtení, naslouchání. Přídavná jména, číslovky, předložky. KV, SV: Vyprávění, popis činnosti kapitola - ROSTLINNÁ |
|
Člověk a svět |
Živá příroda - živočichové Společné znaky, stavba těla, druh potravy a rozdělení do skupin. Obratlovci a bezobratlí. Ohrožené druhy. |
Živá příroda - živočichové Společné znaky, stavba těla, druh potravy a rozdělení do skupin. Obratlovci a bezobratlí. Ohrožené druhy. |
Dobrovolný domácí úkol - viz. Google Classroom. |
Matematika |
Jehlan. Opakování prostředí: Autobus, Krokování, Hadi, Pavučiny, Neposedové, Součtové trojúhelníky, Barevné trojice, Sousední pole, Výstaviště. Opakování - koule, kruh, kružnice, čtverec, obdélník, krychle, kvádr GEOMETRIE Slovní úlohy Opakování na čtvrtletní práci |
Jehlan. Opakování prostředí: Autobus, Krokování, Hadi, Pavučiny, Neposedové, Součtové trojúhelníky, Barevné trojice, Sousední pole, Výstaviště. Opakování - koule, kruh, kružnice, čtverec, obdélník, krychle, kvádr GEOMETRIE Slovní úlohy Opakování na čtvrtletní práci |
Čtvrtletní písemná práce. |
Tělesná výchova |
Atletika, běh v terénu. Plavání. |
Atletika, běh v terénu. Plavání. |
Plavání každé pondělí. |
Výběrový seminář |
:
Art Across the Globe: Russia and Kandinsky Nadima El-Khalafawi: Drama |
:
We will look at Kandinsky and his wonderful work of Ekphrasis - we will listen to music and create art according to what we hear. Nadima El-Khalafawi: -Read a different version of Jack and the Beanstalk -compare and contrast the two stories: Venn diagram -finish creating tableau photos from last time |
|
Workshop v AJ |
KNIHY - moje nejoblíbenější kniha, autor a PROČ? - třídění knih do skupin VV: tvorba plakátu z prezentovaných knih s použitím fotografií, kresby, psaní HV: https://www.youtube.com/watch?v=7dhW9I2xbFg |
KNIHY - moje nejoblíbenější kniha, autor a PROČ? - třídění knih do skupin VV: tvorba plakátu z prezentovaných knih s použitím fotografií, kresby, psaní HV: https://www.youtube.com/watch?v=7dhW9I2xbFg |