Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
UNIT 10 New spelling words: beach, sand, shell, pool, crab, touch, strong, sharp, quick, spine Otázky....a odpovědi -1. část celoškolního testu - psaní, čtení s porozuměním pro rychlíky: vytvoření malého komiksu k tématu lekce 10 - téma SEA, ISLAND za použití slovní zásoby k této lekci |
UNIT 10 New spelling words: beach, sand, shell, pool, crab, touch, strong, sharp, quick, spine Otázky....a odpovědi -1. část celoškolního testu - psaní, čtení s porozuměním pro rychlíky: vytvoření malého komiksu k tématu lekce 10 - téma SEA, ISLAND za použití slovní zásoby k této lekci |
The written part of the English exam. |
Český jazyk |
JV, LV- Mluvnické kategorie u sloves(osoba, číslo, čas) + INFINITIV. Základní skladební dvojice, Příběhy s dětským hrdinou, zážitkové čtení, naslouchání. Přídavná jména - - odpovídají na otázky...jaký, který, čí? a skloňují se - vyjádření počtu číslovkou, např. pár = 2 KV, SV: Vyprávění, popis činnosti kapitola - ROSTLINNÁ učebnice do strany 127 PS do strany 25 |
JV, LV- Mluvnické kategorie u sloves(osoba, číslo, čas) + INFINITIV. Základní skladební dvojice, Příběhy s dětským hrdinou, zážitkové čtení, naslouchání. Přídavná jména - - odpovídají na otázky...jaký, který, čí? a skloňují se KV, SV: Vyprávění, popis činnosti kapitola - ROSTLINNÁ učebnice do strany 127 PS do strany 25 |
- opakování desetiminutovka- časování sloves |
Člověk a svět |
Živá příroda - živočichové Společné znaky, stavba těla - dokončení projektu, druh potravy a rozdělení do skupin. Obratlovci a bezobratlí. - čím se živí živočichové str. 61 PS str. 54 |
Živá příroda - živočichové Společné znaky, stavba těla - dokončení projektu, druh potravy a rozdělení do skupin. Obratlovci a bezobratlí. - čím se živí živočichové str. 61 PS str. 54 |
- dokončení projektu živočichové |
Matematika |
Jehlan, Kužel Opakování prostředí: Autobus, Krokování, Hadi, Pavučiny, Neposedové, Součtové trojúhelníky, Barevné trojice, Sousední pole, Výstaviště. Opakování - koule, kruh, kružnice, čtverec, obdélník, krychle, kvádr GEOMETRIE Slovní úlohy Kapitola poškozený str. - str. 86 PS do str. 33 včetně |
Jehlan, Kužel Opakování prostředí: Autobus, Krokování, Hadi, Pavučiny, Neposedové, Součtové trojúhelníky, Barevné trojice, Sousední pole, Výstaviště. Opakování - koule, kruh, kružnice, čtverec, obdélník, krychle, kvádr GEOMETRIE Slovní úlohy Kapitola poškozený str. - str. 86 PS do str. 33 včetně |
|
Tělesná výchova |
Atletika, běh v terénu. Plavání. |
Atletika, běh v terénu. Plavání. |
|
Výběrový seminář |
:
Art Across the Globe: Sénégal and Statues Nadima El-Khalafawi: Drama |
:
We will look at the ancient statues found in West Africa and create ourselves in red modelina, using very loosely their models. Nadima El-Khalafawi: -Read a different version of Jack and the Beanstalk -Work in groups to act out the story using finger puppets, masks or props -Share work and evaluate |
|
Workshop v AJ |
HV: https://www.youtube.com/watch?v=3Hv-K0ABIqM - kánon nácvik VV: jarní mandaly - kresba křídou venku - jarní květiny inspirace zde : https://www.google.com/search?q=jarn%C3%AD+kv%C4%9Btiny+kol%C3%A1%C5%BE&rlz=1C1GCEA_enCZ865CZ865&tbm=isch&source=iu&ictx=1&vet=1&fir=4QJRn-T8EelEiM%252CMMecwTQIOtyj0M%252C_%253BmHTabECKE1kQyM%252CCxFz2Z_ib6-JhM%252C_%253B9yBxwkkIQ4-NZM%252Ck7pIXC4KVIqgZM%252C_%253B_efeNXSgk5rF6M%252CtWZHgZ2RStYkoM%252C_%253B9cTCLNg5KyfF9M%252CJ8VzVd35RC7MRM%252C_%253BAKig_PSUWlMPkM%252CVDNs3EOQQh44YM%252C_%253Bohir8H4LNuFAAM%252CN0h1cfvx8eZJLM%252C_%253BmQ-NPxHwB18DnM%252C_iJwiD0lkWQj6M%252C_&usg=AI4_-kS8y_Rhin3OLuDyEQN-EikNhsI26g&sa=X&ved=2ahUKEwjqgIKFu8X3AhURiP0HHQR9C2kQ9QF6BAgKEAE&biw=1920&bih=912&dpr=1#imgrc=Muu88aHHIKwOcM |
HV: https://www.youtube.com/watch?v=3Hv-K0ABIqM - kánon nácvik VV: jarní mandaly - kresba křídou venku - jarní květiny a ptáci - koláž |
Přinést křídy na kreslení venku - silnější(kdo má doma) a také časopis, kde jsou fotografie květin(starý na rozstříhání). |