Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
UNIT 8 Minulý čas prostý - was, were Určování času na půl hodiny (It is half past seven.) Opakování na závěrečnu prověrku |
Uč. str. 87 - 88, str. 89/1, prac. sešit str. 75/1 |
Pátek 9.6. - ZÁVĚREČNÁ PORVĚRKA (proběhne v rámci hodin workshopu): Čtení a poslech s porozuměním Psaní - přítomný čas prostý v 1. osobě, určování času ne celé hodiny Slovní zásoba - koníčky, každodenní činnosti, jídlo a pití, děti na hřišti, sporty, oblečení, počasí |
Český jazyk |
JV: slovní druhy - opakování Procvičování na závěrečnou prověrku LV: zážitkové čtení a naslouchání, prezentace čtenářských deníků KV/SV: popis přírody |
Uč. str. 150- 155 (výběr cvičení), prac. sešit str. 33/9, str. 34, str. 35/6, str. 36, vlastní četba, mluvený projev - popis přírody |
Příští týden 13.6. - ZÁVĚREČNÁ PROVĚRKA: Diktát vět, doplňování pravopisných jevů (vyjmenovaná slova, tvrdé a měkké souhlásky, ú/ů, spodoba znělosti, vlastní jména), práce s textem (doplňování správných tvarů slov, seřazování vět, vyhledávání odpovědí), vyhledávání podstatných jmen a sloves, základní skladební dvojice, osoba, číslo a čas u sloves, rod. číslo a pád u podstatných jmen (jednoduché příklady) |
Člověk a svět |
VESMÍR Střídání ročních období, jarní a podzimní rovnodennost, zimní a letní slunovrat Slunce jako hvězda |
Uč. str. 66 - 67, prac. sešit str. 58 |
Pondělí - pětIminutovka na znÁmky (ŽIVOČICHOVÉ): Znát alespoň 4 společné znaky všech živočichů, dělení do skupin (savci, ptáci, plazi, ryby, obojživelníci + uvést příklad), dělení podle druhu obživy (masožravci, býložravci, všežravci + uvést příklad), popsat stavbu těla viz uč. str. 60 - 61, prac. sešit str. 57/1a, 4 |
Matematika |
Dělení se zbytkem - procvičování Síť krychle Opakování na závěrečnou prověrku |
Uč. str. 78/4, str. 86/4, str. 87/1,2, prac. sešit str. 33/2, str. 35/1, str. 37/5, 6, str. 39/3, str. 43/8 |
Příští týden 12.6. - ZÁVĚREČNÁ PROVĚRKA: Písemné sčítání a odčítání, indické násobení, přednosti početních operací a příklady se závorkami, slovní úloha, rýsování geometrického tvaru ve čtvercové mřízi (podle šipkového zápisu bodů), měření v cm a mm, zaokrouhování délek, obsah útvaru ve čtvercové mříži, plán stavby a určení objemu (dle počtu krychlí) |
Tělesná výchova |
Plavání Aletika, běh v terénu, míčové hry |
Plavecký výcvik v Podolí Běh na střední tratě Fotbal, vybíjená |
|
Výběrový seminář |
Christina Bek:
Vietnam - lanterns Sofie Krysanova: Play "Cinderella" |
Christina Bek:
Students will create lanterns. Students will explore Vietnamese symbols. Sofie Krysanova: Roleplay with emotions. Check the link to download the script. |
Sofie Krysanova:
Use this link: https://docs.google.com/document/d/1dRA1NbQiKSWngyi4l3TmrscaeLOwvRzYTMLGHiuFwso/edit?usp=sharing |
Workshop v AJ |
Průřezové téma: CHCI VÁM NĚCO ŘÍCT |
Primárně preventivná program |
7.6. Návštěva školní psycholožky - primárně preventivná program |