Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Stupňování přídavných jmen How, Who, Which, Whose - tvorba otázek |
Uč. st. 42/2, str. 43/1, prac. sešit str. 25 | |
Český jazyk |
Lucie Němec Chottová:
JV: opakování gramatických pravidel Markéta Kovandová: JV: Opakování, sebehodnocení LV: Pohádka klasická a moderní KV/SV: Vzkaz, přání |
Lucie Němec Chottová:
JV: pravopisná cvičení Markéta Kovandová: Prac. sešit str. 35, tvorba textu k vánočnímu přání nebo pozvánce, poslech a čtení pohádek |
|
Člověk a svět |
P: Živočichové na podzim (v lese a u lidských obydlí) D: Cyril a Metoděj, rozpad Velkomoravské říše (Svatopluk, Mojmír II. ) Z: mapy, plány, měřítka map |
P: Práce s textem (v uč. mezi str.24 - 33) D: Uč. str. 19, 20 |
Cyril a Metoděj: https://www.youtube.com/watch?v=9NPkwutR5H4 |
Matematika |
Početní operace s velkými čísly Římské číslice Opakování |
Uč. str. 42, prac. sešit str. 29/8, 9 | Pondělí - pětiminutovka: písemné dělení |
Tělesná výchova | Plavání | Plavecký výcvik v Podolí | |
Výběrový seminář | Drama | Working with the script, emotional reading. | |
Workshop v AJ |
HV: hudební a instrumentální činnosti VV + ČaP: lidové tradice a řemesla |
HV: zpívání koled, hra na nástroje VV + ČaP: výroba vánočního přáníčka |
Na středu i čtvrtek možno přinést hudební nástroj (zahrát před ostatními) |