Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Mluvený projev - výslovnost, rozhovor Poslech s porozuměním, předložky Minulý čas nepravidelných sloves |
UNIT 7 Uč. str. 77, str. 79, 80, prac. sešit str. 65, 67, prac. list |
Nepravidelná slovesa (2.sada): get, speak, sleep, run, take, give, eat, see (spelling test po škole v přírodě: infinitiv + minulý čas) |
Český jazyk |
JV: opakování naučených pravidel LV: příběhy s dětským hrdinou KV/SV: práce s textem, orientační prvky a vyhledávání informací |
Uč. str. 114 - 117, prac. sešit str. 30 - 31, čítanka str. 127 - 129 | |
Člověk a svět |
P: příroda na jaře, ekosystém potok a řeka D: husitská kultura a zbraně Z: Ochrana přírody, třídění odpadu |
P: uč. str. 56 - 60 D: uč. str. 44, 45 Z: uč. str. 37, skupinová práce |
Pondělí - samostatná práce na známky (práce s učebnicí - tvorba vlastního "altasu" rostlin a živočichů žijících u potoka a řeky) |
Matematika |
Celá čísla Rovnice, šipkové grafy Rýsování a znakový zápis konstrukce |
Uč. str. 81/1 - 3, str. 85/3,4, prac. sešit str. 26 - 28, rýsování do sešitu geometrie |
Čtvrtek - pětiminutovka: jednoduché příklady se zápornými čísly (pouze sčítání a odčítání, nebude tam mínus před závorkou) Po škole v přírodě se budeme učit rýsovat rovnoběžky. Děti tedy od května budou potřebovat neustále 2 trojúhelníky (nebo 1 trojúhelník s ryskou a 1 pravítko) |
Tělesná výchova |
Míčové hry Hry s přehazováním sítě |
Vybíjená, přehazovaná, ringo | |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
senses in nature Sofie Krysanova: Drama |
Christina Bek:
Students will use their senses. Students will discuss their observations. Sofie Krysanova: Tongue twisters, reading and acting the story from comics |
|
Workshop v AJ |
HV: zpěv písní k táboráku VV: malba - akryl ČaP: příprava pokrmu |
HV: zpěv písní k táboráku VV: korunovační klenoty - zdobení ČaP: výroba a ochutnávka pomazánek ve školní kuchyňce, využití vypěstované řeřichy |