Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
minulý čas - was/were určování času - celá, čtvrt, půl, třičtvrtě |
řadové číslovky: first, second, third, fourth, fifth, sixth |
Pupil's Book: 28+29 Workbook: 8-11 |
Český jazyk |
Opakování učiva stavba slova, skupiny s je |
JV: stavba slova LV: četba s divadelní tématikou KSV: osnova vypravování |
U: 23-25 PS: 14-16 |
Člověk a svět |
D: Keltové Z: Kraje ČR Př: světlo, teplo, půda |
D: Keltové a jejich kultura Z: Praha, Středočeský kraj, Karlovarský kraj Př: podmínky pro život |
D: 9,10 Z: 8,9 Př: 6,7,8 |
Matematika |
Zákonitosti a vztahy Násobení a dělení |
A: rovnice, násobení a dělení G: práce ve čtvercové mříži, stavby z kostek |
U: 22-24 PS: 14-16 pětiminutovka z geometrie v pátek |
Tělesná výchova |
Pohybové hry skupinové aktivity |
Plavání | |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
Collect Natural items Francesca Key: Creative Writing Sofie Krysanova: Drama |
Christina Bek:
Students will collect natural items for later use. We will discuss how many different things can be collected in nature. Francesca Key: continuing the pets project Sofie Krysanova: Reading the script, practising reading lines with emotions. |
|
Workshop v AJ | Podzim |
VV: linie, čáry - koláž HV: poslechové činnosti, hudební nástroje ČaP: práce s textilními materiály, tkaní |