Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 6 - Winners! čtení a poslech v minulém čase nepravidelná slovesa - všechny tři tvary (sit - sat - sat) |
Pupil's book: 64-67 Workbook: 52-53 |
pomalu začneme s nepravidelnými slovesy, budeme se učit všechny tři tvary sloves (sit - sat - sat) |
Český jazyk |
JV: podmět a přísudek, základní skladební dvojice LV: čtení s hrdiny KSV: přísloví, mluvený projev |
U: 76 - 79 PS: 4+5 (druhý díl pracovního sešitu) |
v pondělí píšeme diktát |
Člověk a svět |
Z: Opakování - zemědělství, nerostné bohatství a průmysl D: České království za vlády Přemyslovců Př: nerosty a horniny |
Z: 38+39 D: 29-31 Př: 44-46 |
Př: v pátek prověrka znalostí s pomocí sešitu, učebnice a výstavky ve škole - horniny a minerály |
Matematika |
A: Zlomky G: trojúhelníky |
U: 57-59 PS: 8+9 pracovní listy - slovní úlohy se zlomky, výpočet části a celku |
|
Tělesná výchova |
Cvičení obratnosti Olympijský víceboj - trénink dovedností |
Míčové hry | |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
Sences in nature Christina Bek: nettle rope Sofie Krysanova: Drama |
Christina Bek:
Discuss nature. Students will use their sences. Christina Bek: Students will use harvested nettle. They will create nettle rope. Sofie Krysanova: Role distribution. Working with script. Tongue twisters competition. |
Sofie Krysanova:
Use this link to read the script: https://www.kidsinco.com/2008/11/the-wizard-of-oz/ |
Workshop v AJ | Práce dle videonávodu - origami |
VV: koláž ČaP: práce s papírem, skládání, překládání HV: hra na nástroje |
půjdeme do počítačové místnosti, děti si mohou předem nalézt návod, podle kterého chtějí ve středu skládat |