Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
like + verb + ing questions Do you like _____ing ? příslovce (loud --> loudly, quiet --> quietly) Poslech s porozuměním |
Pupil's book: 69-71 Workbook: 55, 57, 60/2 |
spelling test - red group - 15.3. |
Český jazyk |
JV: podmět a přísudek, shoda podmětu s přísudkem LV: fantasy literatura KSV: popis předmětu |
U: 84-87 PS: 9+10 |
na čtvrtek donést knihu s fantasy tématikou |
Člověk a svět |
D: Karel IV. - rozkvět českých zemí Z: památky ČR - práce s mapou Př: vlastnosti látek - hmotnost |
D: 34+35 Z: 40-43 Př: 49 |
Z: příprava projektu - referáty |
Matematika |
A: Velká čísla G: osa souměrnosti |
U: 64-66 (výběr cvičení) PS: 11 - 13 |
|
Tělesná výchova | Šplh o tyči | Výskok na švédskou bednu a přeskok švédské bedny | |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
Sences in nature Christina Bek: Bird nests Sofie Krysanova: Drama |
Christina Bek:
Discuss nature. Students will use their sences. Christina Bek: Students will discuss bird nests. Students will create nests using natural materials. Sofie Krysanova: adding actions to the story, working with emotions in dialogues and monologues |
|
Workshop v AJ | Přichází jaro |
ČaP: pěstování rostlin ze semen HV: vokální činnosti, vokalizace říkadel VV: plošná tvorba - linie a tvary |