Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Čtení s porozuměním Zápis vět v minulém čase Práce s textem - změna konce příběhu |
test AJ - 29.5. poslech, čtení a psaní s porozuměním |
https://www.cambridgeenglish.org/Images/423014-cambridge-english-young-learners-sample-papers-2018-volume-2.pdf pro trénink můžete vyzkoušet tyto materiály od strany 28-61 (je zde odkaz na poslech na straně 28) |
Český jazyk |
JV: opakování - podstatná jména, slovesa LV: dobrodružná literatura KSV: tvorba textu s dobrodružnou tématikou, piktogramy, orientace v plánech a popiscích |
U: 114-117 PS: 30-31 |
test z Čj v posledním týdnu v květnu (nejspíše čtvrtek 30.5.) |
Člověk a svět |
D: doba pohusitská, Jiří z Poděbrad Z: prezentace referátů - Česká republika - památky a turistické zajímavosti Př: ekosystém pole |
D: 46-49 Z: do str. 59 Př: 61-65 |
referáty ze zeměpisu dle rozpisu (děti ví, kdy mají prezentaci) |
Matematika |
Práce s daty Opakování početních operací s důrazem na násobení - příprava na násobení dvojciferným číslem G: rýsování dle slovních pokynů |
U: 92-94 PS: 34, 32-33 tabulky |
|
Tělesná výchova | Atletika | Gymnastika a míčové hry | pokud bude v úterý dobré počasí, bude TV venku |
Výběrový seminář | Drama | Alice in Wonderland. Reading the script, working with emotions | |
Workshop v AJ | Léto |
VV: výtvarný přepis skutečnosti HV: nácvik písně, práce s notovou osnovou ČaP: práce s drobným materiálem |