Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 1 |
- minulý čas slovesa být a pravidelných sloves - poslech s porozuměním |
Student's book: 8 Workbook: 4-6 |
Český jazyk |
kapitola 2. Vynalézali - slovesa, slovesné tvary |
JV: slovesa LV: historická literatura KSV: popis |
U: 12-15 PS: 8-9 |
Člověk a svět |
D: Vláda Habsburků v českých zemích (stavovské povstání a třicetiletá válka) Z: Kraj Středočeský Př: Neživá příroda - voda |
D: 6+7 Z: 6+7 Př: 11 |
|
Matematika |
A: opakování učiva 4. ročníku (početní operace pamětné i písemné) G: geometrie ve čtvercové síti, obvod a obsah |
U: 13 - 19 (výběr úloh) PS: 10, 13 |
|
Výběrový seminář |
Lucie Prachařová:
Flyers (Prachařová) Kenneth Arnold: KET reading exam practice |
Lucie Prachařová:
- seznámení se s jednotlivými částmi testu - čtení a mluvení Kenneth Arnold: KET reading exam practice |
|
Workshop v AJ | Reflexe projektu Grafity |
VV+ČaP: dokončení práce - doodle art, grafity HV: zvuk - barva zvuku PT: tematické oblasti Já a ti druzí a Já jsem členem skupiny (osobnostní a sociální výchova) |