Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
UNIT 2 - úvod do nové lekce: poslech s porozuměním, rozhovor Rozvoj slovní zásoby - přídavná jména (interesing, awful, exciting, funny, brilliant, boring, great) minulý čas nepravidelných sloves |
Student's book: 14-15, 18 Workbook: 10, 12 |
|
Český jazyk |
opakování učiva 4. ročníku. prohlubování a upevňování znalostí JV: stavba slova, slova příbuzná, pravopis LV: domácí i zahraniční autoři literatury pro děti KSV: klíčová slova, odborný text |
U: 20-23 PS: 12-14 |
čtenářský deník odevzdat do 25.10. |
Člověk a svět |
D: baroko Z: Kraje ČR - Ústecký kraj Př: Teplo a půda |
D: 10-11 Z: 10-11 Př: 13-14 |
|
Matematika |
A: opakujeme sčítání a odčítání G: mnohoúhelníky |
U: 22, 23, 29 PS: 15, 16, 21 |
pětiminutovka na sčítání a odčítání - pamětné i písemné |
Výběrový seminář |
Kenneth Arnold:
KET ARN reading exam practice, spaking practice Lucie Prachařová: Flyers - reading and writing part of the test Markéta Kovandová: Flyers: Reading and writing |
Kenneth Arnold:
KET ARN reading exam practice, spaking practice Lucie Prachařová: trénink hláskování slov, slovní zásoba - zvířata Markéta Kovandová: Cvičný test 1 Spelování |
|
Workshop v AJ |
Baroko Světlo a stín |
HV: barokní hudba - poslech ukázek VV: kresba olejovými pastely, stínování ČaP: příprava projektu, konstrukční činnosti PT: Osobnostní a sociální rozvoj - kulturní tradice anglicky mluvících, Vánoce - příprava Christmas play |