Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
minulý čas pravidelných a nepravidelných slov čtení s porozuměním slohová práce - strašidelný příběh |
Student's book: 20,21,23 Workbook: 16 |
není individuální čtení - nepřítomnost učitelky |
Český jazyk |
JV: -ě-, -je-, -mě-, -mně- LV: literární žánry, zástupci, významná díla KSV: základní slohové útvary, konflikt - dramatizace, PT - OSV |
U: 27-30 PS: 18+19 |
do 25.10. odevzdat čtenářský deník |
Člověk a svět |
D: Doba osvícenská Z: Královéhradecký kraj Př: Horniny a nerosty |
D: 15+16 Z:14+15 Př:15+16+17+18 |
|
Matematika |
A: opakování násobení a dělení, příprava na dělení dvouciferným číslem G: opakování ze 4. ročníku, rýsování úseček, kružnic |
PO+ST - aritmetika ČT+PÁ - geometrie (pravítko, tužka, kružítko) |
pracovní listy, individuální práce dle potřeb žáků |
Výběrový seminář |
Kenneth Arnold:
Arn-KET listening and writing Lucie Prachařová: Flyers Markéta Kovandová: Listening Spelling |
Kenneth Arnold:
Arn-KET listening and writing Lucie Prachařová: rozbor testu (reading & writing) aktivity k jednotlivým částem testu Markéta Kovandová: Cvičný test 1 Nácvik hbitého spelování |
Lucie Prachařová:
poslech, čtení, psaní |
Workshop v AJ |
HV - výběr vánočních koled na vystoupení, písně s halloweenskou tématikou VV - plošná tvorba, stínování, šrafování ČaP - Halloweenské tvoření |
PT - multikulturní výchova - svátky a tradice anglicky mluvících zemí Halloween |
přinést si sklenici do které se vejde čajová svíčka (pokud doma máte starý obvaz, můžete ho donést) |