Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 3 |
Student's book: Workbook: |
středa - čtení strašidelných příběhů |
Český jazyk |
předpony opakování Ě/JE MNĚ/MĚ |
JV: předpony, opakování, ě/je a mě/mně ve slovech LV: poezie, Labyrintem kultur KSV: literární druhy, žánry |
U: 29-31 PS: 20, pracovní listy |
Člověk a svět |
D: Marie Terezie a Josef II. Z: opakování, práce s mapou, 5 krajů Př: Nerosty |
D: 15+16 Z: 6-15 Př: 18-20 |
|
Matematika |
A: Písemné dělení dvouciferným číslem G: rýsování trojúhelníků, trojúhelníková nerovnost |
U: 25 PS: 22, 23/4 |
Je třeba umět dobře násobilku. Kdo cítí, že ještě někdy neví, trénuje. |
Výběrový seminář |
Kenneth Arnold:
Arnold-KET introduction to speaking test Lucie Prachařová: Flyers - TEST 2 na čas (25 + 40 minut) Markéta Kovandová: Reading, writing, listening |
Kenneth Arnold:
Arnold-KET introduction to speaking test Lucie Prachařová: poslech, čtení a psaní, trénink slovní zásoby, hláskování Markéta Kovandová: Cvičný test 2 |
Markéta Kovandová:
Cvičný test v přesném časovém limitu jako u zkoušky |
Workshop v AJ | Projekt - tvoříme z kartonu |
VV+ČaP: projekt - tvoříme z kartonu HV: zpěv písní, příprava vánočního vystoupení PT: multikulturní výchova - svátky a tradice |