Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Minulý čas nepravidelných sloves, tvorba vět; Mluvený projev - rozhovor |
Uč. str. 67-69; Prac. sešit str. 52-54 |
Začínáme se učit nepravidelná slovesa (všechny 3 tvary - např. sit/sat/sat) - budou součástí spelling testů) 1. sada sloves: be, sit, say, have, come, go, win, do |
Český jazyk |
Helena Lipovčanová:
JV: Shoda přísudku s podmětem; Procvičování - souvětí (spojovací výrazy, vzorce souvětí); LV: KV/SV: Respekt k druhým, práce s třídními pravidly Jana Braunová: LV: Bajky. |
Helena Lipovčanová:
Uč. str. 82/19; str. 83/23; str. 85/3,4; str. 86-87 (výběr cvičení); Prac. sešit str. 7/11; str. 9-10 Jana Braunová: LV: Co je bajka, ukázky a vytváření vlastní bajky. |
Helena Lipovčanová:
Úterý - pětiminutovka: Základní skladební dvojice (podmět a přísudek) |
Člověk a svět |
D: Lucemburkové v Čechách; Z: Vodstvo ČR - řeky a vodní nádrže, povodí, rozvodí, úmoří; P: Horniny, nerosty, energetické suroviny |
D: Z: Uč. str. 27-28; P: Uč. str. 45-46 |
Středa - Z: samostatná práce na známky - Povrch ČR (uč. 23-25/zapamatuj si + vyhledávání na mapě) |
Matematika | Procvičování: písemné a pamětné počítání, číselné řády, úlohy se zlomky; Konstrukce krychlových staveb |
Uč. str. 50/11,15; str. 51; str. 58/13,15; str. 59/21; str. 60/1; Prac. sešit str. 12/5,6,7 |
Čtvrtek - samostatná práce: jednoduchá úloha se zlomky (např. určování části obsahu útvaru ve čtvercové mříži nebo části objemu krychlové stavby pomocí zlomku) Po Velikonocích začneme zkoušet ústně malou násobilku na známky |
Tělesná výchova | Rozvoj obratnosti a rovnováhy; Přihrávky | Cvičení na nářadích (lavičky, žebřiny, trampolína, žíněnka); Nácvik kotoulu vzad; Míčové hry | |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
Sences in nature Christina Bek: Found Nature Object Sculpture Sofie Krysanova: Drama |
Christina Bek:
Discuss nature. Students will use their sences. Christina Bek: Students will collect natural items. They will use the collection to create a sculpture. Sofie Krysanova: adding actions to the story, working with emotions in dialogues and monologues |
|
Workshop v AJ |
HV: Hudebně pohybové činnosti; VV: Využití plochy pomocí světlých a tmavých barev - malba temperou; ČaP: Vystřihování, lepení, práce s drobným materiálem |
HV: Mambo Jambo, hra na buben djembe; VV: Malba pozadí a hrad v krajině (silueta); ČaP: Jarní výzdoba třídy |