Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Psaní a tvorba vět v minulém čase, opakování | Prac. sešit str. 74+75 |
Úterý - závěrečná písemná práce ZÁVĚREČNÁ PÍSEMNÁ PRÁCE - 4.6.: psaní vět v minulém čase (popis událostí, stručný obsah příběhu), čtení s porozuměním (doplňování chybějících informací podle otázek k textu), poslech s porozuměním (spojovací a doplňovací cvičení) |
Český jazyk |
JV: Opakování pravopisu; KV/SV: Popis pracovního postupu; Prezentace přečtených knih |
Uč. str. 118-123 (výběr cvičení); Prac. sešit str. 32-35 (výběr cvičení) |
Středa - závěrečná písemná práce ZÁVĚREČNÁ PÍSEMNÁ PRÁCE - 5.6.: pravidla pravopisu (tvrdé a měkké souhlásky, párové souhlásky, ě/je, ú/ů, velká písmena ve vlastních jménech, vyjmenovaná slova, koncovky podst. jmen, shoda přísudku s podmětem), mluvnické kategorie podst. jmen a sloves, podmět a přísudek, věta jednoduchá a souvětí. |
Člověk a svět |
D: Husitství; Z: Opakování - zemědělství, nerostné bohatství a průmysl; P: Ekosystém potok a řeka |
D: Uč. str. 42-44; Z: Uč. str. 38-39; P: Uč. str. 56-60 |
ČTVRTEK 6.6. VÝLET MAROLDOVO PANORÁMA |
Matematika |
Procvičování na závěrečnou prověrku - písemné počítání, řešení slovních úloh; Procvičování rýsování a měření (přímka, úsečka, čtverec, obdélník, úhlopříčka, kolmice, kružnice) |
Uč. str. 86/14,15; str. 105/1.-3. sl. úloha; Prac. sešit str. 33/9; 34/3; 35/4 (3 řádky); 41/5; Rýsování do sešitu |
Čtvrtek - písemné násobení dvojciferným číslem na známky Zkoušíme malou násobilku průběžně ZÁVĚREČNÁ PÍSEMNÁ PRÁCE - 10.6.: Početní operace do milionu (zápis a porovnávání velkých čísel, pís. sčítání a odčítání, násobení dvojciferným číslem, dělení jednociferným číslem), přednosti početních operací, slovní úlohy, jednodušší převody jednotek (km/m/cm/mm), zlomky (zápis podle nákresu), rýsování a měření (úsečka, přímka, kružnice, kolmice, čtverec, obdélník, úhlopříčka) |
Tělesná výchova | Běh v terénu | Běh v terénu | |
Výběrový seminář | Drama | Play rehearsals. Drawing a portrait of your character and discussing the costumes. |