Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Minulý čas pravid. sloves - procvičování; UNIT 2 - úvod do nové lekce: poslech s porozuměním, rozhovor; Rozvoj slovní zásoby - přídavná jména (interesting, awful, exciting, funny, brilliant, boring, great) |
Uč. str. 14-16; Prac. sešit str. 6/2; str. 9/3,4; str. 10 |
|
Český jazyk |
JV: Slovesný způsob; shoda přísudku s podmětem; LV: Prezentace přečtených knih; KV/SV: Vypravování, osnova |
Uč. str. 7/9, str. 10/19; str. 11/24; str. 14,16,17 (výběr cvičení); Prac. sešit str. 5/5; str. 7/13; str. 9/3,4; str. 10/8,9 |
Středa - pravopisné cvičení na známky (vyjmenovaná slova, slova příbuzná) |
Člověk a svět |
D: Opakování - středověk na našem území; Z: Středočeský kraj; P: Živá a neživá příroda |
D: uč. do str. 5; Z: uč. 6,7; P: uč. str. 9-10 |
|
Matematika |
Sčítání a odčítání, součet a rozdíl; Krychlové stavby - plán stavby, popis konstrukce; Rýsování a měření ve čtvercové mříži, obvod, obsah |
Uč. str. 15-17 + str. 20 (výběr cvičení); Prac. sešit str. 10/27; str. 12; str. 14 |
Čtvrtek - slovní úloha na známky |
Tělesná výchova | Štafety, opičí dráha - rychlost, obratnost | Štafety, opičí dráha - rychlost, obratnost | |
Výběrový seminář |
Lucie Prachařová:
Flyers Markéta Kovandová: Reading strategies Writing - present simple Spelling |
Lucie Prachařová:
poslech a mluvený projev Markéta Kovandová: Cvičné aktivity (technika čtení) Procvičování psaní v přít. čase Nácvik hbitého spelování |