Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Minulý čas pravid. sloves - procvičování; UNIT 2 - úvod do nové lekce: poslech s porozuměním, rozhovor; Rozvoj slovní zásoby - přídavná jména (interesting, awful, exciting, funny, brilliant, boring, great) |
Uč. str. 8/2,3; str. 14-16; Prac. sešit str. 9/4; str. 10 |
Čtvrtek - UNIT 1 test Procvičování: https://agendaweb.org/exercises/verbs/past-simple-regular-d-ed-ied.htm https://agendaweb.org/exercises/verbs/past-simple/affirmative-regular-verbs-write.htm https://wordwall.net/cs/resource/78638851/5th-grademore-2unit-1reggular-verbsspeaking |
Český jazyk |
JV: Stavba slova, slova příbuzná; LV: Základní literární žánry, autoři literatury pro děti; KV/SV: Vyprávění, práce s textem (vyhledávání informací) |
Uč. str. 11/24; str. 20-21 (výběr cvičení); Prac. sešit str. 10/9; str. 11,13 |
Středa - diktát na známky Doma se děti učí vybranou báseň - recitace v příštím týdnu na známky |
Člověk a svět |
D: Opakování - Husitství, doba pohusitská, nástup Habsburků; Z: Karlovarský kraj; P: Neživá příroda - voda, vzduch |
D: uč. do str. 5; Z: uč. 8,9; P: uč. str. 11,12 |
|
Matematika |
Sčítání a odčítání; Harmonogram, diagram; Prostorová představivost, krychlové stavby - plán stavby, popis konstrukce |
Uč. str. 17-18 + str. 20-21 (výběr cvičení); Prac. sešit str. 10/27; str. 12/30,31; str. 13/33; str. 14/2, str. 15/4,8 |
Pondělí - slovní úloha na známky Pátek - písemné sčítání, odčítání včetně kontroly na známky |
Výběrový seminář |
Lucie Prachařová:
Flyers - reading and writing part of the test Markéta Kovandová: Flyers: Reading and writing |
Lucie Prachařová:
trénink hláskování slov, slovní zásoba - zvířata Markéta Kovandová: Cvičný test 1 Spelování |