Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Minulý čas nepravidelných sloves; Čtení a poslech s porozuměním |
UNIT 2 Uč. str. 18/2,4; str. 20; Prac. sešit str. 12/3; str. 13/5,6 |
Čtvrtek - poslech s porozuměním na známky |
Český jazyk |
JV: Stavba slova (kořen, předponová a příponová část); Slovotvorba, slova příbuzná LV: Základní literární žánry, autoři literatury pro děti (Bass, Foglar, Sládek, Seifert); KV/SV: Popis, přirovnání |
Uč. str. 15; str. 24-25; Prac. sešit str. 16 |
Úterý - 3.-4. vyuč. hod. Kyberagenti, netolismus - preventivní program; Středa - 2.-4. vyuč. hod. Preventivní program II. - podpora třídního klimatu; Čtvrtek - pravopisné cvičení na známky (slova příbuzná) |
Člověk a svět |
D: Vláda Habsburků v českých zemích; Z: Ústecký kraj; P: Neživá příroda - světlo, teplo, půda |
D: uč. 6-8; Z: uč. 10-11; P: uč. str. 13,14 |
Úterý - místo ČJ budeme mít D |
Matematika |
Násobení a dělení - pamětné i písemné; Velká násobilka; Pís. dělení dvoumístným číslem; Rýsujeme rovnoběžky |
Uč. str. Prac. sešit str. |
Úterý - pětiminutovka: pís. násobení Zkoušíme na známky malou násobilku |
Výběrový seminář |
Kenneth Arnold:
Arn-KET listening and writing Lucie Prachařová: Flyers Markéta Kovandová: Listening Spelling |
Kenneth Arnold:
Arn-KET listening and writing Lucie Prachařová: rozbor testu (reading & writing) aktivity k jednotlivým částem testu Markéta Kovandová: Cvičný test 1 Nácvik hbitého spelování |
Lucie Prachařová:
poslech, čtení, psaní |