Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Project - finishing off Unit 10 introduction - reading, vocabulary extension |
. |
Tuesday 23rd/Wed 24th - Are we addicted to the Internet - project - presentations Fri 26th - spelling test - Unit 9 vocabulary (link in GC) |
Český jazyk | G: Skladba - grafické znázornění stavby věty jednoduché, rozvíjející větné členy, skladební dvojice, všestranný jazykový rozbor L+S+K: V. Nezval: Řeka - práce s textem | G: Skladba - grafické znázornění stavby věty jednoduché, rozvíjející větné členy, skladební dvojice, všestranný jazykový rozbor L+S+K: V. Nezval: Řeka - práce s textem | PDÚ: ČJ str.74/2 |
Člověk a společnost | Řím - republika | video, prezentace, výpisky | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk |
Učebnice 42-43, PS PS 23-24 školní předměty |
práce v PS, konverzace | |
Fyzika | Hustota | Výpočty - seznámení s pravidly fyzikálních výpočtů | |
Matematika | Trojúhelník |
Opakování poznatků z 1. stupně - popis, druhy Kružnice opsaná a vepsaná |
Ve čtvrtek 25.4. píšeme kontrolní test - Úhel a osová souměrnost |
Přírodní vědy | Measurements | How to measure time, distance, speed, temperature and volume | |
Přírodopis | Žahavci | V tomto týdnu nejdříve zjistíme podle videa, jak fungují žahavé buňky. Dále si uděláme zápis do sešitu. | |
Tělesná výchova |
Jakub Cupal:
atletika - skok daleky, vrh kouli Jindřich Dušek: Dynamika běhů |
Jakub Cupal:
1.1.4 Jindřich Dušek: Dynamika běhů |
Jakub Cupal:
Cvičíme na hřišti, tepláky a bundy, Kulíšek. Šortky a tílka nechte doma. |
Výtvarná výchova | "Pole snů" - emocionální působení tvarů a barev, dokončení práce | "Pole snů" - emocionální působení tvarů a barev, dokončení práce | Pomůcky: čtvrtka A3, tempery, ploché štětce, kelímek na vodu, paleta, hadřík |