Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Zuzana Klain:
U9 Jana Zachová: Unit 9 |
Zuzana Klain:
reading and listening comprehension, writing task using 2nd conditional Jana Zachová: Project: Are we addicted to the Internet? Second conditional Reading comprehension |
Zuzana Klain:
Don't forget to track how & how long you use the internet! Details in GC. Jana Zachová: Remember to track your time online for the project! |
Český jazyk |
Slovesa Poezie Prezentace knih |
Opakování kategorií sloves, shoda přísudku s podmětem Poezie - práce s textem (sloka, verš, rým, druhy rýmů) |
Úkoly: po 15.4. úkol z PS (číslovky) + čt 18.4. práce s básničkou (PL) Út 16.4. - test na číslovky (třídění, pravopis, doplňování do textu) Pá 19.4. - prezentace knihy (Barny, Amy) |
Člověk a společnost | Založení Říma | prezentace, výpisky, video | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L1.2: Jans E-Mail an Lena | Procvičujeme získané dovednosti a píšeme email. Učíme se písničku "Hobbys". | Do konce týdne kartičky ze stran 30, 31, 32. |
Fyzika | Hustota | Výpočet hustoty, práce s tabulkami | DP - hodiny - odevzdání |
Matematika | Osová souměrnost | Procvičování konstrukce obrazů v osové souměrnosti, osově souměrné útvary - hledání os souměrnosti | |
Přírodní vědy | Measurements | How to measure time, distance, speed, temperature and volume | |
Přírodopis | Žahavci | V tomto týdnu si nejprve zapíšeme vše důležité o žahavcích do sešitu. Dále si představíme dobrovolný domácí úkol. | |
Tělesná výchova |
Jakub Cupal:
atletika, gym, hra Ondřej Zadrobílek: Netradiční pohybové hry |
Jakub Cupal:
1 Ondřej Zadrobílek: hry v tělocvičně |
Jakub Cupal:
Záleží na počasí, na hřišti atletika ( dokončíme trojboj a 800m), v hale gym a hra. |
Výtvarná výchova | "Pole snů" - emocionální působení tvarů a barev | "Pole snů" - emocionální působení tvarů a barev | Pomůcky: čtvrtka A3, tempery, ploché štětce, paleta, kelímek na vodu, hadřík |
Základy společenských věd | Conflict | finish role plays about resolving conflicts positively, begin talking about bullying | |
Zeměpis |
Antroposféra antropogenní rizika |
1. hodina test biomy! 2. hodina vliv člověka na krajinu |