Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 2 |
Vocabulary - phrasal verbs (travelling) Reading and listening comprehension |
|
Český jazyk |
Nauka o významu slov Literární pojmy Povídka |
Slova jednoznačná a mnohoznačná Opakování literárních pojmů - skupinová práce + procvičování Povídka - ukázky vybraných textů, práce s textem |
ÚT 8.10. - test - čtení s porozuměním V průběhu týdne - závislostní grafy - práce ve dvojicích) |
Člověk a společnost | stěhování národů, příchod Slovanů | video, prezentace, dramatizace, výpisky | |
Člověk a svět práce |
Jakub Cupal:
atletika, fotbal (na hřišti), volejbal, badminton ( v tělocvičně) Kristýna Cibulková: Projekt - Výrobek |
Jakub Cupal:
1 Kristýna Cibulková: Design výrobku, Logo, Reklama |
Jakub Cupal:
Oblečení na hřiště - mikina, tepláky, oblečení do haly - šortky, triko, SALOVA OBUV!!! bez šperku a žvýkaček!!! |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L2.1: Jans Stundenplan | Procvičíme místnosti ve škole. Pak se zaměříme na školní předměty a rozvrh hodin. | Přepis slovíček do sešitu (zezadu) nebo kartičky do pátku. Slovíčka ze stran 51 a 52. |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk |
libro PG. 66, indicar el camini ciudad . preposiciones, |
trabajo en parejas, trabajo de grupo | |
Fyzika | Pohyb tělesa | Fyzikální veličiny popisující pohyb tělesa a jejich měření a výpočet | |
Informatika | Bezpečnost a práce s PC | Počítačová bezpečnost, jak se chránit internetovým hrozbám. | |
Matematika |
Opakování učiva 6.r. Celá čísla |
Dokončení opakování - výpočty s úhly, konstrukce v trojúhelníku ( výšky, těžnice, střední příčky, ops. a veps. kružnice) Celá čísla - zavedení kladných a záporných čísel, opačná c.č., porovnávání c.č. |
!!!! Přineste si do školy taky PS 7.r. 2. díl- tam jsou celá čísla. |
Přírodní vědy | Cartilage Fish |
Creating a presentation about cartilage fish. Presenting to the class Learning about the different ecologicals roles that organisms fill. |
|
Přírodopis | kruhoústí, test | test: podmínky života, obratlovci vs. bezobratlí, strunatci, orgánové soustavy obratlovců | |
Výtvarná výchova | Barevná perspektiva | Zobrazení prostoru - působení barev | |
Základy společenských věd | Religions | Zadání skupinové práce - Velká světová náboženství - kritéria hodnocení, obsah práce | 10.10 - prověrka - slovní zásoba - religions - viz pracovní list, který dostali žáci 12.9 a 19.9 |
Zeměpis | Kanada | video, prezentace, pracovní list, mapa |