Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Tomáš Stehno:
Introduction Questions, abilities describing pictures : Unit 1 - culture, vocabulary about holidays/festivals/food/traditions - listening, reading, writing, speaking activities |
Tomáš Stehno:
Úvodní představování a fráze, otázky a odpovědi - učebnice str 4-5, pracovní sešit str 2-3 Popis schopností - sloveso CAN Popis obrázku THERE IS - THERE ARE - opakování z 5.ročníku : Unit 1 - culture, vocabulary about holidays/festivals/food/traditions - listening, reading, writing, speaking activities |
|
Český jazyk |
Jazyková výchova: Opakování z 5. ročníku - vyjmenovaná slova - stavba slova - ě/je - předložky a předpony - slova jednoznačná a mnohoznačná Budeme potřebovat: ČJ školní - 444 ČJ domácí - 544 ČJ diktáty - 544 |
Literární výchova: - základní pojmy literatury - pohádka a pohádkáři Budeme potřebovat: Tvořivé psaní 424 Literární deník z minulých let |
Slohová a komunikační výchova: - jednoduché formuláře Vybavení penálu: - sada pastelek - pera (2 pera bez gumy, propisky NE!) - guma, ořezávátko - alespoň 2 fixy na mazací tabulku - nůžky, 2 lepidla - barevné fixy - zvýrazňovače - tužky č.1, 2, 3 |
Člověk a společnost | Úvod do dějepisu | Úloha dějepisu, druhy pramenů, chronologie - určování století, římské a arabské letopočty, pomocné vědy historické a jejich význam | Všichni žáci si přes školní e-mail zapíší účastv dějepisném google classroom. |
Tělesná výchova | Atletika : 50, 60m sprint, dalka | 1 | Sportovní oblečení a obuv na hřiště, bílou kšiltovku, láhev s pitím. Žádné šperky, řetízky a mobily. |