Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
unit 1 culture - science Tomáš Stehno: Present continuous - questions My favourite animals |
:
unit 1 culture - science Tomáš Stehno: Tvoření otázky v přítomném čase průběhovém - učebnice str 23, pracovní sešit str 16-17, pracovní listy Rozšiřující slovní zásoba - zvířata v přírodě a v ZOO - učebnice str 24 |
Tomáš Stehno:
22.11 - prověrka - přítomný čas průběhový - kladné a záporné věty |
Český jazyk |
JV: Tvarosloví - podstatná jména - rod střední - rod ženský - rod m mužský - opakování z nižších ročníků - homonyma - prověrka na podstatná jména rosu středního |
LV: Bajky |
|
Člověk a společnost | Mezopotámie |
Významné mezopotamské státní útvary - Sumer, Babylon, Asýrie Přírodní podmínky, způsob života, významná města Mezopotamská kultura - Chammurapiho zákoník, zikkuraty, klínové písmo, Epos o Gilgamešovi, vědecké poznatky |
|
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L1.1: Wer ist das? | Časování nových sloves a jejich použití v praxi: kommen, wohnen. | V pátek zkoušení 1,2, Papagei. |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | kniha 26-27, En al aula - školní pomůcky, PS 14 | skupinové aktivity, práce v PS | |
Fyzika | Těleso a látka | Model vnitřní stavby atomu | Nutné kružítko, nůžky lepidlo, fixy nebo pastelky |
Matematika | Desetinná čísla | Převody jednotek obsahu. Pamětné a písemné násobení des. č. | |
My ve světě | Já, osobnost | Počátky utváření lidské osobnosti - jednotlivá období lidského života | |
Přírodopis | Viry |
V tomto týdnu budeme pokračovat s poznáváním virů. Nejprve si zakreslíme do sešitu stavbu virové částice. Dále budeme pracovat s pracovním listem. V následující hodině budeme vytvářet model virové částice z modelíny. |
|
Tělesná výchova | Házená |
herní činnosti jednotlivce: držení míče, driblink, přihrávka, střelba, příjem - nejdříve staticky, posléze v pohybu hra 4 + 1 |
|
Výtvarná výchova | X | X | |
Zeměpis | Mapy |
tvorba druhy legenda reliéf vrstevnice plánování trasy podle turistické mapy |
uč. str. 65-60 |