Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Tomáš Stehno:
Past simple - regular verbs Irregular verbs : storytelling, unit 2 culture - animals, reading, vocabulary and listening |
Tomáš Stehno:
Tvoření minulého času prostého u pravidelných sloves - kladné a záporné oznamovací věty - učebnice str 34-35, pracovní sešit str 26-27, pracovní listy Práce s nepravidelnými slovesy - 1.polovina seznamu z předních desek pracovního sešitu : storytelling, unit 2 culture - animals, reading, vocabulary and listening |
Tomáš Stehno:
9.1- prověrka - minulý čas slovesa TO BE (WAS, WERE, WASN´T, WEREN´T) |
Český jazyk |
JV: Podstatná jména - dokončení a shrnutí - procvičování - diktát - staniční vyučování Sleduj GC |
LV: - co jsme nestihli v minulém týdnu - bajky - vlastní tvorba - doplnění zápisů do čtenářských deníků - do 20.1. odevzdáme 3. zápis do čtenářských deníků - doporučuji: Kytice (K. J. Erben, kde nečetl) |
KSV: - co jsme nestihli v minulém týdnu - popis s hádankou - můj nejoblíbenější vánoční dárek - pokračujeme v aktualitách, mluvní projev - aktualitu si připraví postupně ti žáci, kteří doposud neprezentovali |
Člověk a společnost |
Starověká Čína Antika - úvod (báje a pověsti) |
Historický vývoj starověké Číny, přírodní podmínky, historický, politický a kulturní vývoj Poznatky starověké Číny v současnosti Antika - úvod do tématu - báje a pověsti |
11.1 - prověrka - Starověká Indie |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Das ist Lena | Seznámíme se s Lenou, konverzace o základních tématech při seznamování. | Kartičky na slovíčka ze strany 16, 20,21,22,23. Slovíčka najdeš v učebnici na straně 24 a 25. Pracuj pečlivě, kartičky budu opět hodnotit. |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk |
Prsente regular- libro 41-42, Cuaderno de ejercicios 16 |
trabajo con los audios, trabajo de grupo | |
Fyzika | Fyzikální veličiny | Délka - měření "šuplerou" a ukázka práce s mikrometrem |
Máte -li doma šupleru , poproste rodiče o půjčení. 5-minutovka na převody jednotek délky |
Matematika |
Desetinná čísla Dělitelnost |
Procvičení postupu výpočtu aritmetického průměru s desetinnými čísly - písemně a použitím kalkulačky Opakování znaků dělitelnosti z 5. třídy pro čísla 10,5,2 Odvození znaků dělitelnosti pro čísla 3,9 (využití ciferného součtu), 4,8 Procvičování metody postupného odčítání k určení dělitelnosti čísla zadaným číslem. |
Ve čtvrtek 11.1. v hodině píšeme Kontrolní písemnou práci - Desetinná čísla. Okruhy: Zobrazení des. č. na číselné ose, porovnávání, zaokrouhlování (na desetiny, setiny, tisíciny), pamětné +,-, násobení a dělení 10,100,1000, písemné +,-, násobení a dělení na určení počet desetinných míst se zbytkem, slovní úloha. Termín i okruhy učiva byly sděleny před vánočními prázdninami. |
My ve světě | Temperament, charakter | upevnění pojmů, myšlenková mapa | |
Přírodopis |
Řasy Houby |
V tomto týdnu se začneme věnovat novému tématu - Houbám. Vysvětlíme si. jaký je význam hub pro člověka a kde všude je můžeme najít. Dále si napíšeme opakovací test z tématu Řasy. | Test - řasy (pátek) |
Tělesná výchova | gymnastika, volejbal, basketbal, gym | 1 | CVICIME v TELOCVICNE! |
Výtvarná výchova | Valentýnská výzdoba | Valentýnská výzdoba | Pomůcky: ostré nůžky, lepidlo |
Zeměpis |
horotvorný proces vnější činitelé a) Působení vody b) Působení větru c) Působení teploty d) Působení rostlin e) Působení činnosti člověka |
a) Působení vody b) Působení větru c) Působení teploty d) Působení rostlin e) Působení činnosti člověka |
2. hodinu - test sopky a horotvorný proces |