Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Tomáš Stehno:
Comparative : unit 3 vocab quiz holidays + finish listening, review quiz, spelling/vocab test, start student lesson projects |
Tomáš Stehno:
Stupňování přídavných jmen - 2.stupeň - učebnice str 58-59, pracovní sešit str 46-47, pracovní listy : unit 3 vocab quiz holidays + finish listening, review quiz, spelling/vocab test, start student lesson projects |
Tomáš Stehno:
24.4 - prověrka - otázky HOW HIGH-DEEP-LONG,.... |
Český jazyk |
JV: Slovesa |
- slovený způsob - shoda přísudku s podmětem - úkoly na procvičování - učebnice do str. 67, výběr cvičení - PS do str.48 |
Aktuality: Tony, Kuka K., Verča Prezentace knihy: Maruška Čtvrtek: opakovací test viz uč. str. 67 Připravujeme čtenářské deníky za duben |
Člověk a společnost |
Raná římská republika Punské války |
Raná římská republika - senát, konzulové, tribun lidu, právo veta, římské občanství, římská armáda Obchodní osady na Sicílii Karthágo a střety s římskou republikou - Punské války - předpoklady, průběh a důsledky Punských válek, Osobnost Hannibala a Scipia. |
30.4 - prověrka - Řím úvod, doba královská |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | LIbro 42-43, las asignaturas | horario de clase, preguntas y respuestas | |
Fyzika | Hustota | Výpočty - seznámení s pravidly fyzikálních výpočtů | |
Matematika | Trojúhelník |
Opakování poznatků z 1. stupně - popis, druhy Kružnice opsaná a vepsaná |
Ve čtvrtek 25.4. píšeme kontrolní test - Úhel a osová souměrnost |
My ve světě | Rodina | funkce rodiny, historický vývoj rodiny | donést fotky z dětství mezi 1 - 3 rokem. |
Přírodopis |
Hlístice Měkkýši |
V tomto týdnu si nejprve otestujeme nabyté znalosti z tématu hlístic. Dále se zaměříme na měkkýše. Vyrazíme do přírody a budeme hledat jejich české zástupce. Na nich si ukážeme hlavní znaky této skupiny. |
Test - hlístice |
Tělesná výchova | atletika - skok daleky, vrh kouli | 1.1.4 | Cvičíme na hřišti, tepláky a bundy, Kulíšek. Šortky a tílka nechte doma. |
Výtvarná výchova | X | X |