Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Revision of Units 1 + 2, plus Unit 1 + 2 test | Revision of Units 1 + 2, plus Unit 1 + 2 test | |
Český jazyk |
M: Nauka o významu slov L: Próza S: Práce s odborným textem |
M: Slovo, sousloví, frazémy L: Práce s textem - povídka, román S: Výtah |
|
Člověk a společnost | Dokončení náboženství | Diskuze nad filmem a opakování před testem | |
Člověk a svět práce | Práce s papírem | Práce s papírem | Donést kartonový papír |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Einheit 5 - Mein Hobby |
Dialoge - domluvení programu/odmítnutí Katkas E-mail |
|
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | ciudad orientación, lugares, descripción de caminos | descripciones | |
Fyzika | Výpočet průměrné rychlosti, dráhy, času. | Slovní úlohy. Užití vzorce. Možnost výpočtu na kalkulačce. | |
Matematika | Celá čísla | Sčítání a odčítání celých čísel, závorky, slovní úlohy. PS s. 121-129 (vybrané úlohy). | Pondělní písemka: celá čísla na číselné ose, jejich porovnávání, absolutní hodnota, odchylka. |
Přírodní vědy | Sharks and Rays Presentation | - Finishing preparation of presentations and beginning presenting | |
Přírodopis |
Kruhoústí Ryby |
V tomto týdnu si nejprve zopakujeme nabyté znalosti o mihulích testem. Dále se zaměříme na ryby. Na úvod si zahrajeme Kahoot. |
Test - Mihule |
Tělesná výchova |
Jakub Cupal:
Atletika - skok daleký, hra Ondřej Zadrobílek: Basketbal |
Jakub Cupal:
Q Ondřej Zadrobílek: herní činnosti jednotlivce: driblink, přihrávka, střelba, dvojtakt hra 4 na 4 |
Jakub Cupal:
Všichni budete oblečení do chladného dopoledne. Bunda/mikina, tepláky/legíny, kulich, láhev s pitím, obuv na hřiště. |
Výtvarná výchova | Větvička s plody - kolorovaná kresba dřívkem | Větvička s plody - kolorovaná kresba dřívkem | Pomůcky: větvička s plody, čtvrtka A4, tuš, seříznuté dřívko - špejle, vodovky, vlas. štětce, kelímek na vodu, hadřík |
Základy společenských věd | World Religions | Judaism |
A4 Notebook REQUIRED charged iPad! |
Zeměpis | Dokončení Afrika | Dodělání vlastních prezentací a jejich představení ostatním žákům. Následné opakování před testem. |