Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kenneth Arnold:
Begin unit 3 Marie Horčičková: Úvod do 3. lekce |
Kenneth Arnold:
Start unit 3 Marie Horčičková: Čtení s por. U3 Slovní zásoba 3. lekce Poslech s por. |
Kenneth Arnold:
Rehersal for X-mas performance. |
Český jazyk | Složené slovesné tvary, procvičování koncovek příd. jmen | Slovesa, příd. jména | |
Chemie | Směsi a roztoku | Povídání a diskuse | |
Člověk a společnost |
:
Reformy Marie Terezie Alena Třeštíková: Volba profesní orientace |
:
Práce na vašich prezentacích a příprava prezentování Alena Třeštíková: rozhodování s více možnostmi, odpovědnost, práce s informacemi |
|
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Einheit 2 | Wie komme ich...? , Akkusativ (4. pád), vybrané zeměpisné názvy | |
Fyzika | Výpočty na kladkostrojích | Samostatná práce | Donést list s 5 výpočty na kladky |
Matematika |
Žaneta Kovářová:
Číselný výraz a jeho hodnota Žaneta Kovářová: Sčítání a odčítání celistvých výrazů |
Žaneta Kovářová:
určování hodnoty výrazu Žaneta Kovářová: Teorie, procvičování |
|
Přírodopis | kostra | kostra člověka, rozdělení kostí podle stavby lidské kostry, videa | |
Výtvarná výchova | Michelangelo Buenarotti | ztvárnění postavy | |
Základy společenských věd | Economy terms | Socialismus, kapitalismus, liberalismus, komunismus - pojmy a klíčová slova - pracovní listy | |
Zeměpis | Střední Evropa | Diskuze a samostatná práce pro skupiny o střední Evropě |