Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Marie Horčičková:
Úvod do 4. lekce Kenneth Arnold: vocabulary pg 42 grammar so and such pg 43 |
Marie Horčičková:
Čtení s por. 4. lekce Slovní zásoba U4 Sdílení jarní prázdniny Kenneth Arnold: vocabulary pg 42 grammar so and such pg 43 |
Marie Horčičková:
Desetiminutovka - předminulé časy (pro žáky, kteří ji nepsali) |
Český jazyk |
Vedlejší věty Pravopis sloves (shoda přísudku s podmětem) Charakteristika Romantismus v čes. literatuře |
Práce s textem | |
Chemie | Destilace | Použití a aparatury k destilaci | |
Člověk a společnost |
:
Napoleonské války Alena Třeštíková: trh práce |
:
Podrobněji se podíváme na průběh napoleonských válek skrze prezentaci v GC a poté se hlavně zaměříme na dopad válek na Čechy + bitvu u Slavkova. Skrze různá cvičení, také začneme opakovat, abychom mohli navázat na pozdější test Alena Třeštíková: druhy povolání, kvalifikační požadavky, zdravotní, osobnostní |
|
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Einheit 3 | Mein Tag, Modalverb "müssen" | |
Fyzika | Klín,šroub | Využití jevu, diskuse | |
Tělesná výchova |
Jakub Cupal:
pokračuje gymnastika, hra - basketbal, hazena, volejbal Ondřej Zadrobílek: volejbal |
Jakub Cupal:
1 Ondřej Zadrobílek: herní činnosti jednotlivce: - obouručné odbité vrchem, spodem, servis odbití přes síť hra (s chytáním míče) |
Jakub Cupal:
Cvičíme v hale. |
Výtvarná výchova | architektonické slohy | Antonio Gaudí | |
Základy společenských věd | Children rights Act | Rozbor vybraných článků Úmluvy o právech dítěte a následná diskuze | |
Zeměpis | Dokončení: Cestujeme Evropou | První hodinu se zaměříme na design prezentace a její přípravu pro prezentování pátým ročníkům. Následně doděláme potřebné věci a materiály k reprezentaci regiony v třídě. V případě dostatku času se zaměříme hlavně na samotné prezentování a jak informace předat. |