Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kenneth Arnold:
grammar review of conditionals 0, 1st, 2nd Marie Horčičková: U5 |
Kenneth Arnold:
grammar review of conditionals 0, 1st, 2nd Marie Horčičková: Čtení s por. Study time Frázová slovesa v kontextu Sdílení - mé Velikonoce |
Marie Horčičková:
Pětiminutovka - sl. zásoba U5 |
Český jazyk | DRuhy vedlejších vět, procvičování souhrn. pravopisu, literatura konce 19. století | Práce s textem | |
Chemie |
Jindřich Dušek:
Spojené nádoby Jindřich Dušek: Tvrdost vody |
Jindřich Dušek:
Využití spojených nádob Jindřich Dušek: Využití a nevýhody |
|
Člověk a společnost |
Alena Třeštíková:
trh práce : Rekapitulace průmyslová revoluce |
Alena Třeštíková:
zaměstnání, úřady práce : společně si ucelíme informace o průmyslové revoluce, které jsme zpracovávali do vašich individuálních prací. |
|
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Einheit 3 | Wiederholung, Zusammenfassung, opakování na test | |
Přírodní vědy | Genetics and Optics | Finishing genetics and learning about optics. How the human eye works | |
Přírodopis | trávicí soustava | test: dýchací soustava (stavba, dýchání, orientace v grafu "kapacita plic"); trávicí soustava - výklad + praktické úlohy | |
Výtvarná výchova | Oko - do duše okno | malba | |
Základy společenských věd | Porušování práv dětí | Porušování dětských práv ve světě - dokončení tématu, závěrečný úkol | |
Zeměpis | Česká republika - geologie | Budeme pokračovat geologickým vznikem a složením ČR skrze prezentaci, co bude na učebně (vloží se až na začátku hodiny) |