Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | unit 5 grammar conditionals | unit 5 grammar conditionals | |
Chemie | Tříprvkové sloučeniny |
Po - hydroxidy Pá - kyseliny |
|
Člověk a společnost |
Rakousko v 60.letech 19.století Sjednocení Itálie a Německy |
Rakousko v 60.letech 19.století - přechod ke konstituční monarchii, volební právo Prusko-rakouská válka 1866 a ztráta Milánska Rakousko-Uherské vyrovnání a nástupo Dualismu v monarchii Předpoklady, průběh a důsledky sjednocení Itálie a Německa v ecvropském kontextu |
11.4 - prověrka - Rok 1848 v Evropě a Českých zemích |
Člověk a svět práce | Úřad práce | základní informace | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L3: Opakování lekce | Zopakujeme si klíčová témata lekce a připravíme se na test | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | proyecto El escaparate trabajo de grupo | trabajo en grupos, vocabulario compras de ropa | |
Fyzika | Tlaková síla | Vysvětlení pojmu | |
Matematika |
Vzájemná poloha 2 kružnic. Thaletova kružnice. |
Poloha 2 kružnic (úlohy z praxe). Pojem Thaletova kružnice. |
|
Přírodní vědy | Genetics and Optics | Finishing genetics and learning about optics. How the human eye works | |
Přírodopis | nemoci CS, DS, TS | práce ve dvojicích - zpracování vybraného onemocnění podle zadaných kritérií | |
Tělesná výchova |
Zora Houdková:
Běh terénem. Vytrvalost. Jakub Cupal: atletika |
Zora Houdková:
Běh 700m- Kamýk. Měření času. Jakub Cupal: 2 |
Jakub Cupal:
cvičíme na hřišti ve sportovním. Ne v civilu!!! |
Výtvarná výchova | Mapování | Orientační prvky města | Pomůcky: fixy, pastelky, tužka |
Základy společenských věd | Types of families | Druhy a typy rodin - klíčové pojmy, diskuze | |
Zeměpis | ČR: vodstvo | Ve středu se pustíme do nového tématu - vodstvo ČR. | V pátek test ČR: slepá mapa - místa viz. barevná mapa v sešitech, základní geografické údaje , státní znaky a státní útvary na území ČR, podnebí. Učebnice str. 5,6,7 a 9, plus materiály v GC. |