Týdenní plán 1.D
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk | Unit 2 |
Lesson 1 and 2 Pens and pencils, a bag, a ruler, a pen, a pencil-case Story: What´s this? |
|
| Český jazyk |
JV: Vyvozování písmen a hlásek - K, V. Čtení písmen, rozklad slov na hlásky. KV/SV: Čtení krátkých slov a vět. Upevňování hygieny psaní, psaní písmen a číslic. Uvolňovací cviky - čáry a spirály. LV: Poslech a reprodukce čtených literárních textů - děj, dějová posloupnost - řazení obrázků. |
UČ červená str. 41 - 44 UČ modrá str. 16 - 17 UČ zelená do str. 23 Možnost procvičování on-line na www.skolasnadhledem.cz pod kódy uvedenými v dolní části stránek v červené učebnici. Nutnost pravidelného každodenního domácího procvičování čtení krátkých slov a vět. |
Středa - hudební program Nebe plné not - vstupné 150,- Kč bude hrazeno z třídního fondu. Prosím o kontrolu penálů a doplnění všech pomůcek - lepidlo, nůžky, ořezané pastelky a tužky. Prosím o doplnění 10 ks euroobalů k zakládání materiálů. |
| Člověk a práce | Výrobky z přírodních materiálů - tiskátka z jablek a z brambor. | . | |
| Člověk a svět | Části rostlin, plody, semena. | UČ str. 20 - 21 | Ve čtvrtek si děti přinesou 1 ks plodu se semeny (např. jablko, hruška, broskev, švestka, ořech, paprika, malá okurka... ) a malé plastové prkénko + příborový nůž. |
| Hudební výchova |
Nebe plné not. Zpívání písniček, jednoduchý taneční a rytmický doprovod na Orffovy hudební nástroje. |
. | |
| Matematika |
A: Znak "rovná se" - porovnávání počtu, poznávání rovnosti počtu. Počítáme do 7. Čteme a píšeme číslice 1 - 7. G: Souměrnost v geometrii, skládání na stejné části, budování představy tvaru čtverce a trojúhelníku. Orientace v jednoduchém schématu - plán ZOO. Nestandardní úlohy. |
UČ str. 30 - 33 Možnost procvičování on-line na www.skolasnadhledem.cz pod kódy uvedenými v horní části stránek v učebnici. |
|
| Tělesná výchova | Vycházka. | . | |
| Výtvarná výchova | Práce s přírodninami, práce s barvou, teplé odstíny barev. | . |