Týdenní plán 6.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka | 
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk | 
							Introduction to present perfect- affirmative, negative, irregular past participle How long? - for, since Skills: reading, listening SB p. 8-11  | 
				
							Introduction to present perfect- affirmative, negative, irregular past participle How long? - for, since Skills: reading, listening SB p. 8-11  | 
				|
| Český jazyk | Obecná nauka o jazyce, opakování (pravopis) | 
							Ml.: Opakování - pravopis, rozvrstvení národního jazyka Lit.: Dílna čtení - prezentace výsledků práce před třídou, společná reflexe  | 
				17.9. - Dílna čtení, prosím, přinést knihu dle vlastního výběru | 
| Člověk a společnost | Časová osa, historické prameny | 
							Navážeme na aktivitu z minulé hodiny, kde si žáci připravili časové osy svého života, ukážeme si na nich princip časové osy v historii, na časovou osu zařadíme starověk, středověk a novověk, žáci se budou orientovat na časové ose. Seznámíme se s pojmem historické prameny, co to je a k čemu to slouží. Strany v učebnici 14-19.  | 
				|
| Další cizí jazyk - Německý jazyk | Lektion 1. 1 | Wer bist du? Pozdravy, Jak se máš? | |
| Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Sloveso llamarse, ser, představování, pravidla španělské výslovnosti, str. 8-9 učebnice | Práce ve skupině, práce s audii, krátké konverzace | |
| Fyzika | Látky a tělesa | Těleso x látka, vlastnosti, skupenství | Přihlaste se na Google classroom. Do hodin si noste sešit, učebnici a psací potřeby. | 
| Matematika | Opakování učiva z 5. ročníku | Geometrie - rovinné obrazce, obvody a obsahy, jednotky. | V úterý desetiminutovka: sčítání, odčítání, násobení , dělení, zaokrouhlování přirozených čísel (obtížnost jako v pracovním sešitě strany 2-5, bez slovních úloh). | 
| Přírodní vědy | states of matter | introducing partical theory and understanding the different states of matter | |
| Přírodopis | Podmínky života | V tomto týdnu zjistíme, jaké jsou základní podmínky života na Zemi. Čeká nás skupinová diskuze o možných podmínkách života na jiných planetách v porovnání se Zemí. | |
| Tělesná výchova | Atletika | hod kriketovým míčkem, vytrvalostní běh (500) | |
| Výtvarná výchova | Kouzelný den ve škole - volná technika | Kouzelný den ve škole - volná technika | Pomůcky: dle zvolené techniky | 
| Základy společenských věd | introduction to subject / ice breakers / identity | introduction to subject / ice breakers / identity | |
| Zeměpis | Vesmír | úvod |