Týdenní plán 6.C
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Richard Jones:
Unit 2: Film Christine McConnel: unit 1 - grammar (present simple/continuous/perfect), vocabulary, reading + writing |
Richard Jones:
Present perfect revision, film genre vocabulary (SB p.16-18) Christine McConnel: unit 1 - grammar (present simple/continuous/perfect), vocabulary, reading + writing |
|
| Další cizí jazyk - Německý jazyk | 0: Německy mluvící země | Seznámení s německy mluvícími zeměmi a jejími specifiky. Práce s mapou. | |
| Další cizí jazyk - Španělský jazyk |
Představování se Abeceda |
Probereme základy včetně výslovnosti plus sloveso llamarse (jmenovat se) a sloveso ser (být) | učebnice děti dostanou do konce týdne, zatím jim materiály budu kopírovat |
| Fyzika | Tělesa a látky | Rozdíl mezi tělesem a látkou | |
| Matematika | Opakování učiva 5. ročníku | Počítání u tabule, samostatná práce, skupinová práce. | V úterý malá písemná práce na SČÍTÁNÍ a ODČÍTÁNÍ pod sebou, nic jiného na písemce nebude. |
| Přírodní vědy | states of matter | introducing partical theory and understanding the different states of matter | |
| Přírodopis | Projevy života | Když už víme, jaké jsou podmínky života na Zemi, můžeme se zaměřit na to, jak se život konkrétně projevuje. Čeká nás pozorování, práce s otázkami a textem v učebnici. | |
| Tělesná výchova | Atletika | hod kriketovým míčkem, vytrvalostní běh (500) | |
| Základy společenských věd | introduction to subject / ice breakers / identity | introduction to subject / ice breakers / identity | |
| Zeměpis | Vesmír - jeho vývoj. Hvězdy a souhvězdí. | Navážeme na to, co už známe. Zaměříme se na témata: Kosmické objekty, gravitační síla, hvězdy a souhvězdí. | Využijeme poznatky z návštěvy v planetária. |