Týdenní plán 6.D
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka | 
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk | 
								Zuzana Klain:
								 . Kristýna Jakešová: Project 2: Introduction + 1A My daily life Ladislava Poniková: Introductions - be, can, questions, have got, personal details, sports and activities, describing people and things, prepositions of place  | 
				
								Zuzana Klain:
								 communication activities Kristýna Jakešová: We are revising the grammer from Project 1 (to be, can, questions, have got). Then we will focus on ordinal numbers. SB 4-8 Ladislava Poniková: SB - p. 4-7 worksheets  | 
				|
| Český jazyk | 
							Opakování učiva 5. ročníku (opakování pravopisu) Ml - Rozvrstvení národního jazyka Sl - Vypravování (dějová posloupnost) Lv - Lidová slovesnost (hádanky, jazykolamy, pranostiky, přísloví, přirovnání)  | 
				Práce s textem | |
| Člověk a společnost | 
							Vymezení pojmu dějiny, historie Historické prameny (druhy - k čemu slouží) Časová osa, pomocné histor. vědy  | 
				Práce s textem, vlastní materiály, nákres časové osy - orientace na ní (letopočty - století, tisíciletí) | |
| Člověk a svět práce | Pomazánka | tvorba pomazánek | recepty a seznam na nákup jsou na e-mailu | 
| Další cizí jazyk - Francouzský jazyk | Module 0 | Opakování pozdravy a představení se - str. 8, výslovnost ve francouzském jazyce, abeceda - str. 9, časování pravidelných sloves S’APPELER, PARLER | |
| Další cizí jazyk - Německý jazyk | Lektion 1. 1 | Wer bist du? Pozdravy, Jak se máš? | |
| Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Sloveso llamarse, ser, představování, pravidla španělské výslovnosti, str. 8-9 učebnice | Práce ve skupině, práce s audii, krátké konverzace | |
| Fyzika | Tělesa a látky | Rozdíl mezi tělesem a látkou, skupenství | |
| Matematika | Opakování učiva 5.ročník. | 
							Početní operace s des.čísly. Rovinné obrazce.  | 
				|
| My ve světě | Etiketa (proč je důležitá) | Vymezení pojmu etiketa, její pravidla, jednotlivé příklady | |
| Přírodopis | Podmínky života na zemi | Probereme podmínky života na zemi; zjistíme, jaký vliv má vnější prostředí na život vybraných organismů | |
| Tělesná výchova | Atletika | hod kriketovým míčkem, vytrvalostní běh (500) | |
| Výtvarná výchova | Kouzelný den ve škole - volná technika | Kouzelný den ve škole - volná technika | Pomůcky: dle zvolené techniky | 
| Zeměpis | Vesmír | vznik vesmíru, vesmírná tělesa |