Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Colin in Computerland,Revision Unit 5, U5 test,Unit 6 - Greg's flat - vocabulary - furniture |
Uč. str. 38, 40 Ps. str. 47, 51 |
|
Český jazyk |
V: Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P Řada vyjmenovaných slov po S Slovní druhy v základním tvaru KV/SV: Vysvědčení JINAK - hledání doporučení v textu |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně doplňuje a zdůvodňuje psaní i/y uprostřed slov po B, L, M, P. Žák/yně se seznámí s vyjmenovanými slovy po S. Naučí se řadu. Žák/yně ve dvojici příběh převypráví příběh slovních druhů. Přiřadí slova podle druhu. KV/SV: Žák/yně zformuluje a zapíše svou dvouměsíční výzvu do informační knížky. Zapíše, jak bude postupovat při dosahování cíle. |
Projekt "My a čas" - práce v centrech aktivit Čtvrtek 22.2. Plavání v čase 11:15-12:00. |
Člověk a práce | Výroba rámečku na fotku či obrázek | Práce s barevnými papíry, lepidlem, nůžkami, pravítkem | Na pátek budeme potřebovat pravítko. Můžeš si přinést barevné fixy na dozdobení. |
Člověk a svět |
Lidské tělo - shrnutí Minulost, současnost, budoucnost |
Očekávané výstupy: Žák/yně odpoví na otázky týkající se fungování lidského těla. Žák/yně popíše, jaké jsou vývojové etapy člověka. Popíše rozdíl mezi nemocí a úrazem, smyslové orgány, rozmnožování. Žák/yně vypracuje minitestík. Žák/yně pracuje na úkolech v projektu "My a čas". Žák/yně vytvoří Vennův diagram o předmětech, lidech, jevech, událostech z minulosti, současnosti a budoucnosti. Žák/yně spolupracuje ve dvojici a v týmu. |
Projekt "My a čas" - práce v centrech aktivit |
Matematika |
Písemné a pamětné sčítání a odčítání Násobení a dělení čísly 0-10 Zaokrouhlování Přednost operací Histogram |
Očekávané výstupy: Žák/yně písemně a pamětně sčítá a odčítá. Žák/yně násobí a dělí čísly 0-10. Žák/yně zaokrouhluje dvouciferná čísla na desítky. Žák/yně počítá příklady a postupuje podle přednosti matematických operací. Žák/yně samostatně zaznamená údaje do histogramu. |
Projekt "My a čas" - práce v centrech aktivit |
My ve světě | Plýtvání |
Očekávané výstupy: Žák/yně roztřídí nápady, jak se můžeme chovat, abychom méně plýtvali (potravinami, energiemi,...). Žák/yně navrhne, co konkrétního může dělat on/ona sám/sama, aby méně plýtval/a. |
Projekt "My a čas" - práce v centrech aktivit |
Tělesná výchova |
Cvičení na kruzích Plavání |
Očekávané výstupy: Žák/yně se udrží na kruzích. Žák/yně se zhoupne na kruzích ve visu a v sedu. Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. |
Plavání ve čtvrtek 22.2. v čase 11:15 - 12:00 Bruslení tento týden nebude. Kluziště je pod vodou. |
Výtvarná výchova | Autoportrét - vlastní podobizna |
Očekávané výstupy: Žák/yně nakreslí pastely svůj portrét z doby, kdy bude dospělý/á. |
Projekt "My a čas" - práce v centrech aktivit Prosíme o fotografii, kde je dětem 1 rok. |