Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 5 test - numbers 1-20, colours, toys Unit 6 - At Greg's flat - furniture |
Učebnice str. 40,41,42 Pracovní sešit str. 51,52,53,54 |
|
Český jazyk |
JV: Řada vyjmenovaných slov po S Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S Slovní druhy v základním tvaru Mluvnické kategorie u podstatných jmen - číslo |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně vyjmenuje řadu vyjmenovaných slov po S. Žák/yně doplňuje a zdůvodňuje psaní i/y uprostřed slov po B, L, M, P. S Žák/yně ve dvojici příběh převypráví příběh slovních druhů. Přiřadí slova podle druhu. Žák/yně určí u podstatného jména číslo (jednotné či množné). |
Projekt "My a čas" - práce v centrech aktivit |
Člověk a práce | Krystaly | Výroba krystalu - práce s alobalem, cukrem, lepidlem, barvami | Přines si na pátek barevné fixy. |
Člověk a svět |
Minulost, současnost, budoucnost Lidské výtvory Horniny a nerosty |
Očekávané výstupy: Žák/yně pracuje na úkolech v projektu "My a čas". Žák/yně vytvoří Vennův diagram o předmětech, lidech, jevech, událostech z minulosti, současnosti a budoucnosti. Žák/yně spolupracuje ve dvojici a v týmu. Žák/yně vyhledává informace v učebnici Prvouka. Diskutuje o přečtených informacích. Žák/yně popíše rozdíl mezi horninou a nerostem. |
Projekt "My a čas" - práce v centrech aktivit |
Matematika |
Písemné a pamětné sčítání a odčítání Násobení a dělení čísly 0-10 Indické násobení Zaokrouhlování Přednost operací |
Očekávané výstupy: Žák/yně písemně a pamětně sčítá a odčítá v oboru 0 - 1000. Žák/yně násobí a dělí čísly 0-10. Žák/yně násobí dvě dvouciferná čísla indickým způsobem. Žák/yně zaokrouhluje trojciferná čísla na desítky. Žák/yně počítá příklady a postupuje podle přednosti matematických operací. |
Projekt "My a čas" - práce v centrech aktivit |
My ve světě | Plýtvání |
Očekávané výstupy: Žák/yně roztřídí nápady, jak se můžeme chovat, abychom méně plýtvali (potravinami, energiemi,...). Žák/yně navrhne, co konkrétního může dělat on/ona sám/sama, aby méně plýtval/a. Žák/yně spolu s ostatními vymyslí a zařídí, jak můžeme ve třídě přispět proti plýtvání. |
Projekt "My a čas" - práce v centrech aktivit |
Tělesná výchova |
Cvičení na kruzích Plavání |
Očekávané výstupy: Žák/yně se zhoupne na kruzích ve visu a v sedu. Žák/yně s pomocí udělá na kruzích kotoul, vis za nohy. Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. |
Pondělí - cvičení v tělocvičně Čtvrtek - plavání v Podolí v čase 11:15 - 12:00 Bruslení již nebude. Provoz kluziště je ukončen. |
Výtvarná výchova | Autoportrét - vlastní podobizna |
Očekávané výstupy: Žák/yně nakreslí pastely svůj portrét z doby, kdy bude dospělý/á. |
Projekt "My a čas" - práce v centrech aktivit |