Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Opakování lekce 6, Colin in Computerland, příprava na test Unit 6, pátek Unit test 6 |
PS - str. 58,60,61,98 uč. str. 46 |
|
Český jazyk |
JV: Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S Řada vyjmenovaných slov po V Mluvnické kategorie u podstatných jmen - číslo, rod a pád LV: Čtení textů o ekologických katastrofách, léčivých a jedovatých bylinách |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně doplňuje a zdůvodňuje psaní i/y uprostřed slov po B, L, M, P, S. Žák/yně se seznámí s vyjmenovanými slovy po V. Naučí se řadu. Žák/yně určuje u podstatného jména číslo a rod. Žák/yně vyjmenuje pádové otázky. Žák/yně vyskloňuje pomocí pádových otázek podstatné jméno v jednotném i v množném čísle. LV: Žák/yně čte texty v centrech aktivit a poté s nimi pracuje podle instrukcí. |
Pondělí 18.3 - Festival Jeden svět - promítání 3 krátkých filmů týkající se různých sociálních, multikulturních témat, 80 Kč Úterý 19.3. - Velikonoční vaření Středa 20.3. - KC12 - Velikonoční pohádka, 80 Kč Projekt o přírodě - práce v CA |
Člověk a práce | Výroba dárečku pro budoucí prvňáčky | Práce s různými materiály | |
Člověk a svět |
Živá a neživá příroda Horniny a nerosty |
Očekávané výstupy: Žák/yně popíše vztah mezi živou a neživou přírodou. Žák/yně vyhledává informace v učebnici Prvouka. Diskutuje o přečtených informacích. Žák/yně popíše rozdíl mezi horninou a nerostem. |
Projekt o přírodě - práce v CA |
Matematika |
Písemné a pamětné sčítání a odčítání Násobení a dělení čísly 0-10 Indické násobení Zaokrouhlování Přednost operací Kvádr Trojúhelník rovnoramenný, rovnostranný |
Očekávané výstupy: Žák/yně písemně a pamětně sčítá a odčítá v oboru 0 - 1000. Žák/yně násobí a dělí čísly 0-10. Žák/yně násobí dvě dvouciferná čísla indickým způsobem. Žák/yně zaokrouhluje trojciferná čísla na desítky. Žák/yně počítá příklady a postupuje podle přednosti matematických operací. Žák/yně vyjmenuje znaky kvádru. Žák/yně pozná rovnoramenný a rovnostranný trojúhelník. |
Prosíme o trojúhelník s ryskou. Projekt o přírodě - práce v CA |
My ve světě |
Spolupráce Písemné vrstevnické hodnocení |
Žák/yně spolupracuje v týmu. Žák/yně plní přidělenou či zvolenou roli v týmu - tišitel/ka, časoměřič/ka, spojka, mluvčí, zapisovatel/ka. Žák/yně napíše ocenění a doporučení či přání k práci v CA spolužákovi či spolužačce. |
Projekt o přírodě - práce v CA |
Tělesná výchova | Plavání |
Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. |
Pondělní TV nebude z důvodu návštěvy kina Světozor. Čtvrtek - plavání v Podolí v čase 11:15 - 12:00 |
Výtvarná výchova | Kresba pastelkami s důrazem na detail - léčivé byliny | Žák/yně nakreslí bylinku podle vzoru. | Projekt o přírodě - práce v CA |