Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Easter | Worksheets | |
Český jazyk |
JV: Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S Řada vyjmenovaných slov po V Mluvnické kategorie u podstatných jmen - číslo, rod a pád LV: Čtení textů o ekologických katastrofách, léčivých a jedovatých bylinách |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně doplňuje a zdůvodňuje psaní i/y uprostřed slov po B, L, M, P, S. Žák/yně se seznámí s vyjmenovanými slovy po V. Naučí se řadu. Žák/yně určuje u podstatného jména číslo a rod. Žák/yně vyjmenuje pádové otázky. Žák/yně vyskloňuje pomocí pádových otázek podstatné jméno v jednotném i v množném čísle. LV: Žák/yně čte texty v centrech aktivit a poté s nimi pracuje podle instrukcí. |
Středa 27.3. - fotbalový turnaj ve 13:00 Čtvrtek 28.3. Velikonoční prázdniny Pátek 29.3. Velký pátek Pondělí 1.4. Velikonoční pondělí Středa 17.4. Čtenářský deník - odevzdání záznamu o přečtené knížce (hodnocen známkou) Projekt o přírodě - práce v CA |
Člověk a práce | Neproběhne | Velký pátek | |
Člověk a svět |
Živá a neživá příroda Horniny a nerosty |
Očekávané výstupy: Žák/yně popíše vztah mezi živou a neživou přírodou. Žák/yně vyhledává informace v učebnici Prvouka. Diskutuje o přečtených informacích. Žák/yně popíše rozdíl mezi horninou a nerostem. |
Projekt o přírodě - práce v CA |
Matematika |
Písemné a pamětné sčítání a odčítání Násobení a dělení čísly 0-10 Indické násobení Zaokrouhlování Přednost operací Kvádr Trojúhelník rovnoramenný, rovnostranný, pravoúhlý |
Očekávané výstupy: Žák/yně písemně a pamětně sčítá a odčítá v oboru 0 - 1000. Žák/yně násobí a dělí čísly 0-10. Žák/yně násobí dvě dvouciferná čísla indickým způsobem. Žák/yně zaokrouhluje trojciferná čísla na desítky. Žák/yně počítá příklady a postupuje podle přednosti matematických operací. Žák/yně vyjmenuje znaky kvádru. Žák/yně pozná rovnoramenný a rovnostranný trojúhelník. Žák/yně najde pravý úhel pomocí trojúhelníku s ryskou. |
V tomto týdnu budeme potřebovat o trojúhelník s ryskou. Děkujeme. Projekt o přírodě - práce v CA |
My ve světě |
Spolupráce Písemné vrstevnické hodnocení |
Očekávané výstupy: Žák/yně spolupracuje v týmu. Žák/yně plní přidělenou či zvolenou roli v týmu - tišitel/ka, časoměřič/ka, spojka, mluvčí, zapisovatel/ka. Žák/yně napíše ocenění a doporučení či přání k práci v CA spolužákovi či spolužačce. |
Projekt o přírodě - práce v CA |
Tělesná výchova | Koordinace pohybů, cvičení pravolevé orientace |
Očekávané výstupy: Žák/yně cvičí podle pokynů. Reaguje na obrazové, zvukové a pohybové povely. |
Pondělí - TV v tělocvičně Plavecký výcvik není z důvodu velikonočních prázdnin. |
Výtvarná výchova | Kresba pastelkami s důrazem na detail - léčivé byliny |
Očekávané výstupy: Žák/yně nakreslí bylinku podle vzoru. |
Projekt o přírodě - práce v CA |