Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Popis vzhledu - fat, slim, tall, short, old, young |
SB - p. 50,51 WB - p. 65,66 |
|
Český jazyk |
JV: Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S, V Mluvnické kategorie u podstatných jmen - číslo, rod (popř. životnost) a pád LV: Čtení textů o ekologických katastrofách, léčivých a jedovatých bylinách |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně doplňuje a zdůvodňuje psaní i/y uprostřed slov po B, L, M, P, S, V. Žák/yně určuje u podstatného jména pád, číslo, rod, popř. životnost. LV: Žák/yně čte texty v centrech aktivit a poté s nimi pracuje podle instrukcí. |
Středa 10.4. - čtvrtletní prověrka: oprava chyb v textu, určování pádu, čísla a rodu (popř. životnosti) u podstatných jmen, psaní i/y uprostřed slov po obojetných souhláskách B, L, M, P, S, určování slovních druhů Konzultace R-Ž-U od 8.4. do 15.4.2024 Středa 17.4. Čtenářský deník - odevzdání záznamu o přečtené knížce (hodnocen známkou) Projekt o přírodě - práce v CA |
Člověk a práce | Tvorba výrobku dle vlastního výběru | Práce s potřebným materiálem | |
Člověk a svět |
Živá a neživá příroda Horniny a nerosty |
Očekávané výstupy: Žák/yně popíše vztah mezi živou a neživou přírodou. Žák/yně vyhledává informace v učebnici Prvouka. Diskutuje o přečtených informacích. Žák/yně popíše rozdíl mezi horninou a nerostem. |
Projekt o přírodě - práce v CA |
Matematika |
Písemné a pamětné sčítání a odčítání Násobení a dělení čísly 0-10 Indické násobení Zaokrouhlování na desítky a na stovky Přednost operací Slovní úlohy |
Očekávané výstupy: Žák/yně písemně a pamětně sčítá a odčítá v oboru 0 - 1000. Žák/yně násobí a dělí čísly 0-10. Žák/yně násobí dvě dvouciferná čísla indickým způsobem. Žák/yně zaokrouhluje trojciferná čísla na desítky. Žák/yně počítá příklady a postupuje podle přednosti matematických operací. Žák/yně vyřeší slovní úlohu. Zapíše výpočet a odpověď. |
Čtvrtek 11.4. - čtvrtletní prověrka: písemné sčítání a odčítání trojciferných čísel, násobení a dělení v oboru malé násobilky, přednosti matematických operací, slovní úloha jednoduchá i složená, zaokrouhlování, porovnávání trojciferných čísel, indické násobení, konstrukce trojúhelníku Projekt o přírodě - práce v CA |
My ve světě |
Spolupráce Písemné vrstevnické hodnocení |
Očekávané výstupy: Žák/yně spolupracuje v týmu. Žák/yně plní přidělenou či zvolenou roli v týmu - tišitel/ka, časoměřič/ka, spojka, mluvčí, zapisovatel/ka. Žák/yně napíše ocenění a doporučení či přání k práci v CA spolužákovi či spolužačce. |
Projekt o přírodě - práce v CA |
Tělesná výchova | Koordinace pohybů, cvičení pravolevé orientace |
Očekávané výstupy: Žák/yně cvičí podle pokynů. Reaguje na obrazové, zvukové a pohybové povely. Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. |
Pondělí - TV v tělocvičně Čtvrtek - plavání v Podolí v čase 11:15 - 12:00 |
Výtvarná výchova | Kresba pastelkami s důrazem na detail - léčivé byliny |
Očekávané výstupy: Žák/yně nakreslí bylinku podle vzoru. Řekne její jméno. |
Projekt o přírodě - práce v CA |