Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Revision Unit 7 |
WB - 71,72,79 |
|
Český jazyk |
JV: Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S, V Řada vyjmenovaných slov po V Mluvnické kategorie u podstatných jmen - číslo, rod (popř. životnost) a pád Mluvnické kategorie u sloves - číslo a čas |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně doplňuje a zdůvodňuje psaní i/y uprostřed slov po B, L, M, P, S, V. Žák/yně se seznámí s vyjmenovanými slovy po V. Naučí se řadu. Žák/yně určuje u podstatného jména pád, číslo, rod, popř. životnost. Žák/yně určuje u sloves číslo a čas. |
|
Člověk a práce | Mini loutka - opička (dokončení práce) | Práce s dřevěnými špachtlemi, měkkým pěnovým papírem, chlupatými drátky | V příštích týdnech budeme potřebovat 2 ruličky od toaletního papíru. |
Člověk a svět |
Zápis z kapitoly Společné znaky rostlin a části těla kvetoucích rostlin Pondělí 22. dubna - Den Země |
Očekávané výstupy: Žák/yně vypracuje PL, čímž si vytvoří zápis z kapitol. Žák/yně vyjmenuje společné znaky rostlin a části těla kvetoucích rostlin. Žák/yně se účastní aktivit spojených s Dnem Země. |
Miniprověrka: Shrnutí kapitol z učebnice Prvouka - str.51-53, 55-58 |
Matematika |
Dělení se zbytkem Kružnice, kruh |
Očekávané výstupy: Žák/yně vypočítá příklady na dělení se zbytkem. Žák/yně vyřeší slovní úlohy na dělení se zbytkem. Žák/yně rozezná kružnici a kruh. Žák/yně bezpečně manipuluje s kružítkem. Žák/yně narýsuje kružnici podle ústní či písemné instrukce. Žák/yně pojmenuje střed kružnice. |
Prosíme o kružítko na pondělí 22.4. |
Výtvarná výchova | Kytička z kružnic |
Žák/yně vytvoří pomocí kružítka obrázek z kružnic. Vybarví ji dle své volby. |