Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Test Unit 7, Unit 8 - oblečení | Unit 8 - uč. str. 56, pracovní sešit - str. 73 | |
Český jazyk |
JV: Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S, V, Z Mluvnické kategorie u podstatných jmen - číslo, rod (popř. životnost) a pád Mluvnické kategorie u sloves - osoba, číslo a čas Základní skladební dvojice |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně doplňuje a zdůvodňuje psaní i/y uprostřed slov po B, L, M, P, S, V, Z. Žák/yně určuje u podstatného jména pád, číslo, rod, popř. životnost. Žák/yně určuje u sloves číslo a čas. Žák/yně označí v jednoduché větě základní skladební dvojici. |
Pondělí 29.4. - Mezinárodní den tance - v modro-zeleném oblečení Středa 1.5. - Státní svátek Projekt Kámen mudrců - práce v CA Středa 8.5. - Státní svátek Čtvrtek a pátek 9.-10.5. - Ředitelské volno |
Člověk a práce | Postavičky z kartonových ruliček | Práce s ruličkou, tvorba dle vlastního výběru (zvíře, superhrdina, drak, kaktus, ninja, jednorožec, mimoň, robot…) | V pátek budeme potřebovat 2 ruličky od toaletního papíru. |
Člověk a svět |
Horniny a nerosty Drahé kameny |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyhledává informace v učebnici Prvouka. Diskutuje o přečtených informacích. Žák/yně popíše rozdíl mezi horninou a nerostem. Žák/yně studuje informace o drahých kamenech, zkoumá jejich možné účinky. Žák/yně pozoruje tvary a barvy drahých kamenů. |
Projekt Kámen mudrců - práce v CA |
Matematika |
Dělení se zbytkem Přednosti matematických operací Kružnice a kruh Kvadratura kruhu - symbol pro kámen mudrců Žulové dláždění |
Očekávané výstupy: Žák/yně vypočítá příklady na dělení se zbytkem. Žák/yně vyřeší slovní úlohy na dělení se zbytkem. Žák/yně rozezná kružnici a kruh. Žák/yně bezpečně manipuluje s kružítkem. Žák/yně narýsuje kružnici podle ústní či písemné instrukce. Žák/yně narýsuje symbol pro kámen mudrců - kvadraturu kruhu. Žák/yně pozná dlažbu ze žulových kostek. Žák/yně poskládá vzorek žulové dlažby a vymyslí k ní příklady na výpočet množství použitých kostek. |
Potřebujeme kružítko i trojúhelník s ryskou. Projekt Kámen mudrců - práce v CA |
My ve světě |
Kámen mudrců Sebehodnocení práce v CA Kámen mudrců |
Očekávané výstupy: Žák/yně vysvětlí, co se skrývá pod pojmem kámen mudrců. Žák/yně provádí sebehodnocení své práce v CA - pojmenuje kámen mudrců - popíše, jaké vědomosti či zkušenosti v CA získal/a. Žák/yně pojmenuje, jaký byl jeho/její kámen úrazu při práci v CA - popíše, jaké měl/a překážky, potíže při práci v CA. |
Projekt Kámen mudrců - práce v CA |
Tělesná výchova |
Moderní tanec Plavání |
Očekávané výstupy: Žák/yně tančí nacvičený tanec na moderní hudbu. Žák/yně se pohybuje do rytmu. Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. |
Pondělí - Mezinárodní den tance Čtvrtek - plavání v Podolí v čase 11:15 - 12:00 |
Výtvarná výchova | Obrázek z kružnic |
Očekávané výstupy: Žák/yně vytvoří pomocí kružítka obrázek z kružnic. Vybarví jej dle své volby. |
Projekt Kámen mudrců - práce v CA |