Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | x | x | |
Český jazyk |
JV: Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S, V, Z Mluvnické kategorie u podstatných jmen - pád, číslo, rod (popř. životnost) Mluvnické kategorie u sloves - osoba, číslo a čas Základní skladební dvojice |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně doplňuje a zdůvodňuje psaní i/y uprostřed slov po B, L, M, P, S, V, Z. Žák/yně určuje u podstatného jména pád, číslo, rod, popř. životnost. Žák/yně určuje u sloves osobu, číslo a čas. Žák/yně označí v jednoduché větě základní skladební dvojici. |
Projekt Kámen mudrců - práce v CA Středa 8.5. - Státní svátek Čtvrtek a pátek 9.-10.5. - Ředitelské volno Pondělí 13.5. - Program primární prevence - Bezpečný internet (dopoledne) Pondělí 13.5. - Knihovna (13:00) Středa 15.5. - Program v KC12 - Eliščiny pohádky (10:30, 80Kč) |
Člověk a práce | Neproběhne | Ředitelské volno | |
Člověk a svět |
Horniny a nerosty Drahé kameny |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyhledává informace v učebnici Prvouka. Diskutuje o přečtených informacích. Žák/yně popíše rozdíl mezi horninou a nerostem. Žák/yně studuje informace o drahých kamenech, zkoumá jejich možné účinky. Žák/yně pozoruje tvary a barvy drahých kamenů. |
Projekt Kámen mudrců - práce v CA |
Matematika |
Písemné násobení (pod sebou) Kvadratura kruhu - symbol pro kámen mudrců Žulové dláždění |
Žák/yně vypočítá příklady písemným násobením. Žák/yně narýsuje symbol pro kámen mudrců - kvadraturu kruhu. Žák/yně pozná dlažbu ze žulových kostek. Žák/yně poskládá vzorek žulové dlažby a vymyslí k ní příklady na výpočet množství použitých kostek. |
Projekt Kámen mudrců - práce v CA |
My ve světě |
Kámen mudrců Kámen úrazu Sebehodnocení práce v CA Kámen mudrců |
Očekávané výstupy: Žák/yně vysvětlí, co se skrývá pod pojmem kámen mudrců. Žák/yně vysvětlí, co se skrývá pod pojmem kámen úrazu. Žák/yně provádí sebehodnocení své práce v CA - pojmenuje kámen mudrců - popíše, jaké vědomosti či zkušenosti v CA získal/a. Žák/yně pojmenuje, jaký byl jeho/její kámen úrazu při práci v CA - popíše, jaké měl/a překážky, potíže při práci v CA. |
Projekt Kámen mudrců - práce v CA |
Tělesná výchova | Gymnastika s trenérem (pondělí) |
Očekávané výstupy: Žák/yně cvičí podle pokynů trenéra. |
Zapojení v projektu Trenéři do škol Plavání odpadá z důvodu ředitelského volna. |