Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Unit 8 - At the playground Sofie Krysanova: Unit 8 - In the playground |
Ladislava Valečková:
TB - p. 56 WB - p. 73 Sofie Krysanova: zpívání písničky, poslechové cvičení, vytvářeni vět s vazbou too + přídavné jméno, zdokonalování psaní. Slovní zásoba: This (jumper) is too… - Tento (svetřík) je příliš…; big - velký; small - malý; long - dlouhý; short - krátký. |
Sofie Krysanova:
UČ: str. 58 PS: str. 76 |
Český jazyk |
JV: Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S, V, Z Mluvnické kategorie u podstatných jmen - pád, číslo, rod (popř. životnost) Mluvnické kategorie u sloves - osoba, číslo a čas Základní skladební dvojice Slovní druhy |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně doplňuje a zdůvodňuje psaní i/y uprostřed slov po B, L, M, P, S, V, Z. Žák/yně určuje u podstatného jména pád, číslo, rod, popř. životnost. Žák/yně určuje u sloves osobu, číslo a čas. Žák/yně označí v jednoduché větě základní skladební dvojici. Žák/yně určuje slovní druhy v základním tvaru. |
Pondělí 13.5. - Program primární prevence - Bezpečný internet - nebude, je odložen na nový termín Pondělí 13.5. - Knihovna (13:00) Středa 15.5. - Program v KC12 - Eliščiny pohádky (10:30, 80Kč) Projekt Kámen mudrců - práce v CA Středa 22.5. - Rafty na Jizeře |
Člověk a svět |
Horniny a nerosty Drahé kameny Společné znaky živočichů |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyhledává informace v učebnici Prvouka. Diskutuje o přečtených informacích. Žák/yně popíše rozdíl mezi horninou a nerostem. Žák/yně studuje informace o drahých kamenech, zkoumá jejich možné účinky. Žák/yně pozoruje tvary a barvy drahých kamenů. Žák/yně vyjmenuje společné znaky živočichů. |
Projekt Kámen mudrců - práce v CA |
Matematika |
Písemné násobení (pod sebou) Slovní úlohy Kružnice, přímky, úsečky, body, rovnoběžky, kolmice Kvadratura kruhu - symbol pro kámen mudrců Žulové dláždění |
Žák/yně vypočítá příklady písemným násobením. Žák/yně vyřeší slovní úlohy jednoduché i složené. Využívá vhodné matematické operace. Žák/yně rýsuje podle zadání. Žák/yně narýsuje symbol pro kámen mudrců - kvadraturu kruhu. Žák/yně pozná dlažbu ze žulových kostek. Žák/yně poskládá vzorek žulové dlažby a vymyslí k ní příklady na výpočet množství použitých kostek. |
Projekt Kámen mudrců - práce v CA Prosíme o tvrdou tužku nebo mikrotužku, trojúhelník s ryskou a kružítko. |
My ve světě |
Kámen mudrců Kámen úrazu Sebehodnocení práce v CA Kámen mudrců |
Očekávané výstupy: Žák/yně vysvětlí, co se skrývá pod pojmem kámen mudrců. Žák/yně vysvětlí, co se skrývá pod pojmem kámen úrazu. Žák/yně provádí sebehodnocení své práce v CA - pojmenuje kámen mudrců - popíše, jaké vědomosti či zkušenosti v CA získal/a. Žák/yně pojmenuje, jaký byl jeho/její kámen úrazu při práci v CA - popíše, jaké měl/a překážky, potíže při práci v CA. |
Projekt Kámen mudrců - práce v CA |
Tělesná výchova |
Základy atletiky - atletická abeceda a polovysoký start Plavání |
Očekávané výstupy: Žák/yně cvičí podle pokynů. Žák/yně zaujme pozici na polovysoký start. Žák/yně reaguje na zjednodušené startovní povely. Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. |
Pondělí - TV venku (pokud počasí dovolí) Čtvrtek - plavání v Podolí v čase 11:15 - 12:00 |
Výtvarná výchova | Obrázek z kružnic |
Očekávané výstupy: Žák/yně vytvoří pomocí kružítka obrázek z kružnic. Vybarví jej dle své volby. |
Projekt Kámen mudrců - práce v CA |